• Al heel lang heb ik redelijk lange haren. Dit, vooral omdat ik het 's nachts liever in een vlecht steek en ook overdag draag ik het vaak in een vlecht of in een knotje. Een paardenstaart staat bij mij niet, omdat het dan breder wordt van onderen, in plaats van minder breed en dat vind ik niet mooi staan. Plus, de haren hangen mij dan nog in de weg.
    Maar ik ben op zoek naar nog zo'n basic haardingen die ik in kan doen, buiten dus een knotje, vlecht of paardenstaart. Ik heb het gevoel alsof ik iets mis. Ik kan invlechten eventueel, maar meestal heb ik er niet zo'n tijd voor. Dus, hebben jullie nog ideeën. Of mensen met lang haar, vertel wat jullie meestal in jullie haar hebben.
    Mijn haar is overigens niet mooi stijl, maar een beetje kroeselig van onder, omdat ik het altijd in een vlecht heb 's nachts.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Donuts zijn ideaal. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb mijn haar in permanent krullen. Ik heb de scheiding in het midden. En loop gewoon los haar rond. Want ik hou er van met lange haren rond te lopen. c:




    Je kan je haren ook altijd zo doen:



    Je kan dan een paardenstart, vlecht, ... doen.


    The soul needs autumn.