Note achteraf: ik heb hier wel een tijdje aan gewerkt en ik hoop dat ook dat het jullie helpt om goedkoper treinkaartjes te vinden, zodat meeten niet meer zo duur wordt!
In de twee meetingtopics die ik volg, valt het me op dat mensen vaak niet door hebben waar de goedkope treinkaartjes te vinden zijn. Mijn vader en ik zijn 'treinfan' en ik weet dat gelukkig wel. Dus, voor iedereen die naar een meeting gaat, bij deze een lijst met goedkope treinproducten.
Als je persoonlijk advies wilt, gelieve een bericht in dit topic te plaatsen of mij een pb of gb te sturen. Afhankelijk van jou situatie kan ik je vertellen welke treintickets je het beste kunt nemen.
Nederland
België
Van België naar Nederland
Bekijk eerst via de planner op de website van de NS of de NMBS via welke stad (Maastricht/Roosendaal) je moet reizen.
Via Maastricht
Via Roosendaal
Van Nederland naar België
Bekijk eerst via de planner op de website van de NS of de NMBS via welke stad (Maastricht/Roosendaal) je moet reizen.
Via Maastricht
Via Roosendaal
Misschien sticky maken zodat mensen dit over een halfjaar nog kunnen raadplegen?
[ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 22:54 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt