heey <3
ten 1e bedankt voor het maken van me quiz. Er valt mij iets op , ik krijg steeds meer inspiratie om te schrijven en om er steeds meer quizen op de gooien. maar 1 ding houdt me tegen.. de quiz wordt minder gemaakt. En dat vind ik jammer, dus al maak je de quiz en je stuurt geen reactie, stuur vanaf nu reactie's ! want daardoor ga ik meer schrijven en als de reactie's minder worden dan stop ik ermee.
ohja al heb je tips. wil je ze dan hieronder even posten! nog een klein dingtje zouden jullie het leuk vinden als ik nog een serie zou beginnen?
xX.
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Mensen die [ He want's a baby X3 ]
Mensen die [ He want's a baby X3 ] - Quizzen promoten
-
9 nov 2008 - 17:509 nov 2008 - 18:07
oke. reageert het helemaal niemand? want dn weet ik het goed gemaakt
9 nov 2008 - 18:08neej jij mag niet stoppen!!
mensjes haar quiz is super!!
ik ben verslaafdDead but delicious
9 nov 2008 - 18:09ik vindt hem goed en ik laat altijd een reactie achter!! Stop nou niet!!
xXIf you don't understand my silence, you will never understand my words.
9 nov 2008 - 18:10kyk hij wordt steeds minder gemaakt.en dat vind ik echt jammer. en net op deze pagina kreeg ik ook geen reactie's
9 nov 2008 - 18:11kyk hij wordt steeds minder gemaakt.en dat vind ik echt jammer. en net op deze pagina kreeg ik ook geen reactie's
de mensen zijn tegenwoordig LUI!! echt waar! ik zeg het je! LUI!>.<
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
9 nov 2008 - 18:12ik ga reclame voor jou maken bij mijn quizjes ofzo niet dat dat veel gaat helpen want ze worden ook maar door een paar mensen gemaakt ><
Dead but delicious
9 nov 2008 - 18:12maar als ik wel verder ga hebben jullie dn tips?
ik vind hem een beetje saai!
maar bedankt voor jullie reacite DarkAngelTom en DevilxEye9 nov 2008 - 18:14umh... laat me ff denkexD
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
9 nov 2008 - 18:14laat iets gebeuren! iets spannends! zoals een ...umh...iets van dat ze een auto-ongeluk krijgen ofzo...en ze niet zeker weten of ze het reden of niet!
of iets anders spannends!
9 nov 2008 - 18:16ik heb al 1 mega spannend iets wat niemand verwacht. maar de manier waarop ik schrijf of minder uitgebreid ofzo?
en moet ik nog een serie beginnen of niet . ik zit echt met zo veel vragen. maar ik heb nu 21 reactie's maar er zijn maar 2 mensen die op dit forum reageren:S9 nov 2008 - 18:16als ik iets weet voor in jou ding moet ik het hier op zetten of PBtje sturen ? want anders leest iedereen het mee ><
Dead but delicious
9 nov 2008 - 18:19srry ik heb ff geen idee!
en als je een nieuwe serie wilt beginen moet je zelf weten!
ik zou zeggen; Laat je creatieve bui werken en doe dat gewoon!
9 nov 2008 - 18:21hahah <3
'zou jy hem dan lezen?
als hy boeiend genoeg is.
9 nov 2008 - 18:21als ik iets weet voor in jou ding moet ik het hier op zetten of PBtje sturen ? want anders leest iedereen het mee ><
uhu.. doe maar in een pb <3
alvast bedankt9 nov 2008 - 18:30niet meer mensen? want ik word nu echt gek!