Sorry als het verkeerd staat!^^
Na een topic over een SM themagebied in Walibi, nu een topic over prostitutue! Maak mij admin en over enkele maanden is Quizlet de sekssite van Nederland!
Maar nu even serieus, ik las vanochtend een artikel, dat ik niet meer kan terugvinden, over een sekswerker die alle vooroordelen tegenspreekt en verteld dat het voor haar een job is zoals elke ander en dat prostitutie in erkende bordelen niets met marginaliteit of criminaliteit te maken heeft maar eerder met therapie voor mannen die geen tijd hebben voor relaties of voor mannen die moeite hebben om zich te binden. In haar werk probeerd ze mannen op hun gemak te krijgen en het gaat veel verder dan enkel seks.
Hier kwam het artikel dus op neer.
Nu is mijn vraag: wat vinden jullie ervan. Kan prostitutie of zou het volledig illegaal moeten zijn?
Probeer normaal te antwoorden en geen reacties als: "Ieuw! Smerig!" want dit is gewoon een discussieonderwerp.
Mijn mening:
Ik vind dat legale prostitutie moet kunnen, als die vrouwen goed in de gaten worden gehouden en er wordt gescreend of de mannen veilig zijn is hier op zich toch niets verkeerd mee?
Even voor alle duidelijkheid: mij ga je nooit in een bordeel zien en illegale prostitutie moet de wereld uitgeholpen worden, maar als een vriend van mij zegt dat hij in een bordeel is geweest ga ik die zeker niet scheef bekijken.
We will not be quiet, Stonewall was a riot!