Ik heb een beetje een gespleten mening over de aflevering. Aan de ene kant was ik echt teleurgesteld dat het CeCe was, omdat het niet echt dat WHAT OH MY GOD effect had. Dat vond ik wel jammer, maar toch petje af voor het hele verhaal erachter. Dat vond ik wel heel goed in elkaar gezet - nooit verwacht dat ik A zíelig zou vinden. Van Sara had ik gegokt, dus ik was stiekem wel blij dat ik het goed had :') verder was ik ook tevreden met het feit dat het Wren niet was, dan was ik al helemaal van DUDE geweest.
Aan de andere kant vind ik het toch wel een beetje teleurstellend dat iedereen er zo negatief over doet. Ja, er zaten veel gaten in, maar ik had ook niet gewild dat écht alle antwoorden in de aflevering gepropt zouden zijn. En ik denk dat veel van die gaten ook wel opgevuld zullen worden later, een beetje geduld!
Dat van dat Yearbook was toch gewoon te zien in de episode? Die Charlotte/Jason scene. Vergeet niet dat ze ook A is en het dus makkelijk had kunnen regelen, dat ze in het yearbook zou komen op die manier.
Over dat hele Bethany/Marion/Charlotte gebeuren (ik probeer CeCe wat meer Charlotte te noemen, omdat dat haar echte naam verder in de serie zal zijn), ik denk niet dat de schrijvers maar vooral iedereen eromheen zo een grote fout zouden maken. Mijn gok is dat Charlotte loog, die optie is er altijd ook nog.
Nja, verder vind ik het wel jammer dat iedereen er zo boos over is, want ondanks dat ik het zelf niet geweldig vond doen de schrijvers en Marlene ook hun best. En nou ja, let's face it, wie was wel goed genoeg geweest om A te zijn dan? Ikzelf heb de hele cast en eventuele twins van iedereen al overwogen, dus bij niets was ik waarschijnlijk all HUH geweest. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maarja.