Dag lief Quizlet!
Zoals de titel al doet vermoeden vraag ik me af of er hier toevallig ook mensen rondhangen die ervaring hebben met Blogilates. Blogilates is een site van Cassey Ho, waarop zij allerlei filmpjes met oefeningen uploadt in het kader van POP pilates. Aangezien ik van plan ben om te beginnen met het beginnerscircuit hieronder (ik ben een absoluut groentje in de wereld van pilates), hoopte ik hier wat steun te kunnen vinden. Doe je haar oefeningen consequent of pik je juist zo nu en dan een filmpje mee, of ben je door dit topic nieuwsgierig geworden? Schroom dan alsjeblieft niet om te reageren, wie weet kunnen we elkaar zo motiveren!
Hieronder ter voorbeeld het schema van het beginnerscircuit (aanklikbaar, voor het geval het niet leesbaar is). Ben jij al wel gevorderd? Ook daar is een circuit voor, maar er staan ook een tal van filmpjes op die gericht zijn op een bepaald lichaamsdeel.
Ik hoop dat ik niet de enige ben die hiermee wil gaan starten en dat er hier ergens nog mensen zijn die eveneens willen beginnen, of de filmpjes al eerder dan ik ontdekt hebben.
Liefs,
Mignon
She's imperfect but she tries