• Yes, want me addblocker doet het weer! Nadat ik virussen en alles van me computer had verwijderd en ook nog een keer me laptop had gereset na een eerdere datum, was me addblocker plots verdwenen. Opnieuw installeren deed hij ook al niet en nu na twee maanden dacht ik "Laat ik het nog eens proberen...." EN HIJ DEED HET. WOEHOE.:Y) Ik ben officieel weer reclame vrij!(krul)

    Nu zijn de meeste sites daar waarschijnlijk niet zo blij mee, maar nu zie ik tenminste niet meer de hele tijd afleidende dingen als ik probeer te schrijven._O_

    En dit is waarschijnlijk niet zo'n heel interessant bericht, maar ik wou mijn blijdschap even delen.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Tbh: Rutger is hier ook niet echt blij mee, want die reclames zijn een deel van zijn inkomsten.
    Maar fijn dat jij er blij mee bent. Ik gebruik adblock alleen vanwege dat ik soms op sites kom met verkeerde reclames (seks of dingen die meteen iets downloaden).


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd. :')

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 20:31 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is fijn! Ik gebruik addblock omdat ik niet tegen reclames van YT kan en omdat ik series op internet kijk waar anders ontzettend veel reclames bij zitten. No offence, quizlet of Rutger.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ethan schreef:
    Tbh: Rutger is hier ook niet echt blij mee, want die reclames zijn een deel van zijn inkomsten.
    Maar fijn dat jij er blij mee bent. Ik gebruik adblock alleen vanwege dat ik soms op sites kom met verkeerde reclames (seks of dingen die meteen iets downloaden).


    Nee dat dacht ik al inderdaad, maar een troost; op me mobiel staat hij uit en daar zit ik ook vaak op quizlet.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn adblock werkt perfect, maar ik heb hem uitgezet voor Q. :3


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee dat dacht ik al inderdaad, maar een troost; op me mobiel staat hij uit en daar zit ik ook vaak op quizlet.:3

    Mja, ik snap het op zich wel. Ik heb voordat ik mod was bijna alleen maar GM gehad en in de tussentijd is de reclame toegevoegd aan Q. Sindsdien heb ik oa om die reden altijd GM gehad. (Andere extra's waren ook best wel chill, zoals back-ups maken.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Mja, ik snap het op zich wel. Ik heb voordat ik mod was bijna alleen maar GM gehad en in de tussentijd is de reclame toegevoegd aan Q. Sindsdien heb ik oa om die reden altijd GM gehad. (Andere extra's waren ook best wel chill, zoals back-ups maken.)


    Verdient Rutger meer aan de reclame of aan gm?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Verdient Rutger meer aan de reclame of aan gm?(:

    Ik denk meer aan reclame. Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die credits kopen. Volgens mij zijn de meeste pubers daar te gierig voor :'D. Je kan credits immers ook op andere manieren verdienen (zoals bijvoorbeeld met de xOTM's) Maar eigenlijk heb ik verder geen idee. Misschien komen er nu wel allemaal reacties met "Oh maar ik heb wel credits gekocht hoor."

    Btw, ik ben toch wel blij voor je! Ik heb altijd een enorme hekel aan reclames op YouTube, maar dat is ook omdat ik gewoon ongestoord muziek wil luisteren, zonder tussendoor plotseling een reclame over Tucs of over tampons te krijgen :') Maar dat vind ik ook veel minder erg dat van die "reclamebalkjes", zonder geluid.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 22:21 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SPECS schreef:
    (...)

    Verdient Rutger meer aan de reclame of aan gm?(:

    Ik heb geen idee en ik geloof ook niet dat dat aan mij is om prijs te geven, mocht ik het weten. Je zou het eventueel aan Rutger zelf kunnen vragen, als je heel nieuwsgierig bent. ^^


    Deep inside, I've never felt alive