• Ja, ik ben al zo'n 1,5 jaar bezig met digitaal tekenen nu en ik wou jullie mijn eerste en laatste werk laten zien. ^^

Mijn eerste;

En mijn laatste werk;

Wat vinden jullie? Kon het beter in de 1,5 jaar of is de vooruitgang wel oké? :Y)

Om eerlijk te zijn vind ik de eerste tekening mooier, de stijl spreekt mij wat meer aan. Maar dat is gewoon eigen mening, I guess ^^! Maar omg ik ben zo jaloers, kon ik ook maar zo goed tekenen.

You save everyone, but who saves you?

Wat leuk om te zien! Je bent inderdaad erg vooruit gegaan in die tijd. Vooral de manier waarop je nu kleurt vind ik erg gaaf. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Je bent erg voorruit gegaan (Y)

tiptoe through the tulips...

serein schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik de eerste tekening mooier, de stijl spreekt mij wat meer aan. Maar dat is gewoon eigen mening, I guess ^^! Maar omg ik ben zo jaloers, kon ik ook maar zo goed tekenen.

Haha mijn tekenstijl verschilt heeeel vaak. Soms teken ik realistisch, soms weer cartoony. Ik denk dat ik niet een bepaalde stijl heb ;-;

Square schreef:
    Wat leuk om te zien! Je bent inderdaad erg vooruit gegaan in die tijd. Vooral de manier waarop je nu kleurt vind ik erg gaaf. ^^

Haha heel erg bedankt. dat is lief :3

SadisticElz schreef:
    Je bent erg voorruit gegaan (Y)

Dankje!

Square schreef:

Seconding this. De inkleuring is on point.

Ex astris, sciencia

Echt geweldig.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Avandra schreef:
    Echt geweldig.

This

26 - 02 - '16

^ thank youu both!!

Vooruit gang is echt goed^^. Het inkleuren is goed verbeterd en de verhoudingen zijn mooi!

Seasons will change, but I shall remain

Serenata schreef:
    Vooruit gang is echt goed^^. Het inkleuren is goed verbeterd en de verhoudingen zijn mooi!

Dank je wel! Doet me echt goed :3

Heel nice! En inderdaad een hele goede vooruitgang. Al vind ik die eerste ook al echt mooi. Het is nu allemaal net wat realistischer, en de kleuring en de schaduwen zijn on point! Echt gaaf!

The truth is out there.

Scully schreef:
    Heel nice! En inderdaad een hele goede vooruitgang. Al vind ik die eerste ook al echt mooi. Het is nu allemaal net wat realistischer, en de kleuring en de schaduwen zijn on point! Echt gaaf!

Thanks a bunch! So uplifting! :3

Very nice!

16 - 09 - '17