• Nou ik krijg dus vaker mailtjes van de NS en zojuist kwam deze aanbieding mijn inbox inrollen: 3 keer retour met de trein voor 33 euro, 1x in de twee maanden kun je dan retour (kijk voor uitleg bij de link).

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/seizoensretour?ns_campaign=2015_spoordeelwinkel&ns_mchannel=email&ns_source=NSnieuwsbrief27mei&ns_linkname=seizoensretour#235-03

Voor de rest heeft de kruidvat momenteel een aanbieding voor trein kaartjes voor 13.99, deze kun je kopen tot sowieso zaterdag (Zondag ook volgens mij):
    https://www.kruidvat.nl/trein-dagkaart/p/2082039

Verder is er de OV/treinkaart, deze kun je in de trein en de rest van het openbaar vervoer gebruiken, deze is voor 16.49 (ook te koop tot zaterdag/zondag):
    https://www.kruidvat.nl/ov-dagkaart/p/2988980

Ik dacht, laat ik hier even alle mooie aanbiedingen in een topic op een rijtje zetten!:Y) Er zijn natuurlijk nog wel meer aanbiedingen te vinden, zeker voor specifieke dingen....daarvoor raad ik je aan op de NS site te kijken!(:

You were born original, don't die as a copy.

Ik heb al een hele leuke aanbieding: 40% korting in de daluren en in het weekend voor maar €50,- per jaar! *O* (Geldt alleen voor NS, bij Arriva heb ik een speciale aanbieding geregeld voor hetzelfde: 40% korting in de daluren en in het weekend voor rond de €11,- per jaar. Geldt helaas alleen in Brabant).

Deep inside, I've never felt alive

Locksley schreef:
    Ik heb al een hele leuke aanbieding: 40% korting in de daluren en in het weekend voor maar €50,- per jaar! *O* (Geldt alleen voor NS, bij Arriva heb ik een speciale aanbieding geregeld voor hetzelfde: 40% korting in de daluren en in het weekend voor rond de €11,- per jaar. Geldt helaas alleen in Brabant).

Wat? 50 euro? Ik koop em elk jaar voor maar 30. En geldig bij NS en Arriva.
    Als je laat weten dat je wel weer wacht tot die actie er is krijg je je abo sws voor 30 euro.

[ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 21:49 ]

Nou, dan hebben jullie het ook goed geregeld inderdaad.='D Oh Lillymon, wil je mij ook waarschuwen?=3

You were born original, don't die as a copy.

Lillymon schreef:
    (...)
    Wat? 50 euro? Ik koop em elk jaar voor maar 30. En geldig bij NS en Arriva.
    Als je laat weten dat je wel weer wacht tot die actie er is krijg je je abo sws voor 30 euro.

Ik heb geen idee van die actie, maar ik had deze deal gevonden en ik heb de prijzen er allang uit gereist, dus op het moment maakt het me niet zoveel meer uit. En volgend jaar wordt ik student en dan krijg ik als het goed een ovreisproduct (moet nog even kijken welke ik wil).

Deep inside, I've never felt alive

SPECS schreef:
    Nou, dan hebben jullie het ook goed geregeld inderdaad.='D Oh Lillymon, wil je mij ook waarschuwen?=3

Ik zal eens navragen hoe mijn tante dat heeft geregeld, als ik het niet vergeet. (:

En de tienertoer dan? 3 dagen binnen 2 weken onbeperkt door Nederland reizen voor 33 euro? Haha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oeh. MT. Handig ^^

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]