Hee hooi,
Ik ben er over uit dat ik waarschijnlijk allergie voor varkensvlees heb. Ik heb het niet laten onderzoeken, maar ik heb het uitgetest.
Ik heb een tijdje geen varkensvlees (welke vorm dan ook) gegeten en voelde me fitter, gezonder en ik had een minder vette huid en minder pukkeltjes. Ik was van het weekend bij mijn vriend en daar had ik een berenhap bij de snackbar gehaald, er van overtuigd dat het rundvlees was. Een half uur nadat ik deze op had kreeg ik buikpijn en werd ik wat misselijk, ook begon mijn temperatuur wat op te lopen. Ik ging het opzoeken en kwam er dus achter dat er daadwerkelijk varkensvlees in die berenhap zat. Meteen was ik bang dat ik weer helemaal ziek zou worden (wat ik vaak was bij mijn vriend) en dat ik alles weer zou verpesten, maar gelukkig bleef het overgeven weg.
Tijdens het lopen van de post van mijn vriend ga ik altijd mee als ik daar ben en toen waren we aan het praten over wat ik eet als ik in de trein die kant op kom. Ik had het er over dat ik voorheen vaak een broodje ei met bacon at. We keken elkaar aan en wisten eigenlijk meteen waardoor ik altijd zo ziek was als ik bij hem was; het broodje ei met bacon. Deze keer had ik het niet genomen en verteerde ik op een snelle jelle en ik heb me helemaal niet ziek gevoeld toen ik de eerste dag daar was (de berenhap was de derde dag) en ik heb gewoon kunnen eten en slapen.
Nu heb ik na die berenhap wel al een paar dagen last van mijn buik en ben ik toch echt wel zeker dat ik niet tegen varkensvlees kan. Ik ga het nog één keer uittesten over een paar weken om te kijken of het echt zo is, want ik wil het zeker weten voor ik echt naar de dokter ga (wat ik te vaak ga).
Vinden jullie dat ik goed bezig ben, of zou ik het toch anders aan moeten pakken? Want zelf heb ik wel het gevoel dat ik het goed doe, maar ik hoor het graag even van een ander (:
Ich liebe dich 27.12.23