Hallo Quizletters,
Ik zit al een tijdje met het idee om op een taalvakantie te gaan, maar na een getuigenis vandaag lijkt me een heel jaar na mijn laatste jaar middelbaar een betere optie. Ook omdat de persoon die kwam vertellen zei dat ze niet wist wat hier te studeren, en ik zit met hetzelfde probleem. Iedereen vertelt me wel, het is nog een jaar, maar ik voel dat jaar aanzienlijk krimpen en na een uitleg over het systeem van hogescholen en universiteiten, ben ik bang dat ik de verkeerde beslissing zal maken in mijn verdere studiekeuze.
Nu is er ook een tweede ding dat op mijn hart ligt, ik heb nog maar één persoon horen spreken over haar ervaringen in het buitenland, maar ik zou graag nog graag met andere mensen in contact komen, omdat ik toch wel wat angst heb om 'zo maar' te vertrekken. Het is op dit moment de pro's en con's afwegen, want zo'n jaar plan je best toch wel vooruit en vraag je ook vroeg aan. Zeker omdat ik graag naar Amerika zou willen gaan en dat één van de meest gevraagde 'landen' is.
Nu is mijn vraag: is er iemand van jullie of kennen jullie iemand die zijn of haar ervaringen wil delen met mij? En zo ja, op welke manier zou je dit willen doen?
Alvast bedankt
Xanthe
Sidera nostra contrahent solem lunamque