Oké, het is weer een tijd geleden dat ik me hier heb bevonden, maaaaaar, ik vond het wel weer eens tijd, en stiekem ook omdat ik een klein beetje hulp nodig heb.
Goed, mijn vriendin en ik gaan aanstaande donderdag naar een concert in Brussel, 5 Seconds Of Summer om precies te zijn, maar daarvoor hebben we dus een hotelkamer geboekt ergens in Brussel (Brxxl 5). De reis vanuit dat hotel richting de zaal (Paleis 12), is nog redelijk ver. Vandaar dat wij daar dus met de bus / tram / metro naartoe moeten.
Nu vroeg ik me af, is het mogelijk om een strippenkaart, dagkaart of iets dergelijks in België te kopen waardoor we meerdere keren kunnen reizen voor een vaste prijs? En zo ja, waar zijn deze te kopen? Want als dit niet het geval is, heb ik eerlijk gezegd ook geen flauw idee of je gewoon in een tram of metro zomaar een los kaartje kan kopen aangezien ik zelf altijd met mijn OV werk in Nederland en daar nooit op let, haha.
Is er ook misschien een Belgische website waarop je kan zien wanneer bussen, metro's en dergelijke vertrekken? Aangezien ik zelf echt helemaal niets hierover kan vinden of er gewoon niet erg wijs van wordt. Hulp zou ontzettend fijn zijn, bedankt alvast!
[ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 16:52 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.