Hoi,
Ik ben enkele verhalen in word en op papier aan het uitwerken, volledig op mijn gemak en nog eventjes zonder publiek. De grote lijnen en de personages beginnen stilaan vorm te krijgen, en er is een grote kans dat ik na mijn examens ze op het internet gooi.
Ik heb alleen een probleem: ik ben een ramp in inleidingen/flapteksten/voorkanten schrijven. Ik kan wel uitleggen waarover mijn verhaal gaat, maar het lukt me zelden om dat in een mooi tekstje te gieten.
Dus zoek ik jullie hulp.
Ik heb twee verschillende verhalen waarvoor ik een flaptekst schrijver nodig heb.
Bij het eerste heb ik de samenvatting tot nu toe al in een covertopic gezet, maar ondertussen is het verhaalidee al wat aangepast en klopt het dus niet meer. Ik kan alleen niet vertellen wat er veranderd is, aangezien ik niet wil spoilen. Als je dus voor dit verhaal iets wil schrijven, ga je al een kijkje achter de schermen krijgen. Een deel van het verhaal zal dus al verklapt zijn.
Het is een romantische OP met hier en daar wat drama en komedie.
Animal Parade:
Bij het tweede heb ik helemaal geen samenvatting. Het is eveneens een romantische OP, maar deze neigt eerder de fantasy en horror/thriller-kant op.
Heel kort en vrij slecht uitgelegd: De stemmen in Ash's hoofd zijn echt en tot veel meer in staat dan enkel spreken. Na een leven vol verwoesting, angst en dood geleid te hebben in Amerika, vlucht hij naar het kleine stadje Oldbridge, in de hoop rust te krijgen. Zijn komst blijft echter niet onopgemerkt.
Lona, die samen met haar ouders de enige andere mensen zijn die in hun straat wonen, is altijd al een buitenbeentje geweest. Ze is stil, creatief en ziet dingen altijd anders. Maar Lona zoekt niet zonder reden de stilte op. Het kan namelijk heel vermoeiend zijn om de gedachtes van anderen te horen. Zeker als die gedachtes niet menselijk blijken te zijn...
Ook hierbij moet ik heel wat meer uitleggen in een pb'tje, maar er wordt sowieso minder inhoud verklapt dan bij het vorige.
Als je me kan helpen, laat dan een reactie achter en ik zal je een pb'tje sturen.
Ik heb er geen problemen mee om naar meerdere mensen te sturen!
Mijn brein breint zoals het breint.