• Yo Quizletters!

    Ik ga woensdag met twee vriendinnen shirtjes maken/pimpen, maar we zijn nog wel op zoek naar leuke ideeën. Natuurlijk hebben we al een aantal ideeën, maar we vroegen ons af of er hier nog mensen zijn die ideeën hebben :)

    Als we gaan googlen komen we steeds op van die shirtjes uit die aan de achterkant open zijn, of shirtjes met een transferpapierprint. We hebben als we de shirtjes gaan maken geen printer of naaimachine tot onze beschikking, dus alles wat je daarmee kan doen valt af (zoals dingen erop naaien of transferpapier erop strijken).

    Dusja, waarschijnlijk zijn mensen hier wat creatiever met ideeën dan die we op google kunnen vinden en onze eigen ideeën, dus als je een leuk idee / foto van een (gepimpt) shirtje hebt, voel je vrij om die hier te delen :)

    Maak jij wel eens zelf shirtjes?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Te lui :')
    Maar ik heb nog wel wat ideetjes, Vincie.
    Heb t thuis liggen, dus stuur wel wat als ik thuis ben. Als je me helpt herinneren ofc ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anencephalous schreef:
    Te lui :')
    Maar ik heb nog wel wat ideetjes, Vincie.
    Heb t thuis liggen, dus stuur wel wat als ik thuis ben. Als je me helpt herinneren ofc ^^


    Oeh yay, ofcourse dat ik help herinneren


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Smileypup schreef:
    http://www.buzzfeed.com/peggy/30-diy-ways-to-get-your-t-shirts-ready-for-summer#.ym1QLG4dj


    Haha, die had ik ook al gezien, maar dat is bijna allemaal met open rug of gaten in de rug enzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly