Dat mijn neus van voren zit en niet opzij! {Grapje} Maar eigenlijk komt dat omdat mijn Nederlandse examens goed zijn gegaan en op mijn opleiding kreeg ik lessen voor Nederlands op een hoger niveau, de examens waren 2F niveau. Dus de extra lessen waren op 3F niveau en aan het einde moest ik ook een soort examen doen, namelijk een presentatie houden en een gesprek voeren. Eigenlijk was ik er best nerveus voor aangezien ik de dag ervoor de presentatie in elkaar had gezet en mij niet had voorbereid op het gesprek. Maar ik heb goeie cijfers gehaald en er zijn vier onderdelen waar ik een cijfer voor kreeg. Met als gemiddelde een 9,0 dus ik mag wel even trots zijn van mijzelf.
En eerlijk gezegd als iemand mij een paar jaar geleden zulke cijfers zou halen voor mijn Nederlandse examens dan had ik diegene echt keihard uit gelachen. Wat ik ook merk, is dat ik steeds vaker foutjes zie bij andere mensen (vooral bij verhalen) en dat had ik tot voor kort niet, ik bedoel een jaar geleden had ik er gewoon over heen gelezen. Het liefst zou ik die foutjes er meteen uit willen halen.
Zijn jullie ook ergens blij over qua school of hebben jullie toevallig ook dat foutjes jullie nu meer opvallen?
[ bericht aangepast op 22 april 2015 - 23:13 ]
Physics is awesome