• Vrijdag is (tenzij ik zak) mijn laatste schooldag, wat inhoudt dat ik, als examenleerling, verkleed zal moeten. Ik heb er na alle examens nogal weinig aandacht aan besteed, met als gevolg dat iedereen al wat bedacht heeft en ik nog met lege handen zit x'D. Het thema is tijdmachine: een lekker breed thema waar echt wel wat voor te verzinnen is. Het grootste probleem is echter dat ik allereerst geen tijd heb om naar een echte verkleedshop te gaan, online bestellen te lang zal duren en ik ook niet heel veel geld wil uitgeven aan iets. Met andere woorden: ik zoek een leuke, simpele outfit voor het thema tijdmachine! Iemand ideeën...?

EDIT: Nou ik kan in ieder geval wel lachen om jullie ideeën :Y). Maar ik zat te denken hè, mijn lieve stuntelige vriendin heeft met de rugby haar been gebroken en voor haar loopt het hele feest dus een beetje in de soep. Volgens mij was ze helemaal niet van plan om te komen hierdoor, maar wat nou als zij als ik haar gewoon meesleur en als patiënt verkleed en ik zelf als een old fashioned creepy ass nurse ga? En dan heb ik het niet over die obsceen korte halloween outfits, maar zoiets:

En dan met heel veel nepbloed want zo ben ik.

EDIT II: Okay het plan is allemaal een beetje anders gegaan :'D. Waarschijnlijk ga ik nu in mijn uppie als zombie, maar dat is okay want dat image heb ik toch al. Ik heb de schmink, nepbloed en gescheurde kleding had ik al. Het wordt misschien een beetje minimalistisch, maar dat vertegenwoordigt mijn hele middelbare schoolcarrière wel weer goed. Foto's houden jullie tegoed :Y).

[ bericht aangepast op 23 april 2015 - 17:14 ]

i put the fun in funeral

Doe een bowtie om en ga als The Doctor. :Y)

Your make-up is terrible

Ik had hetzelfde probleem. Ik keek in mijn kleding kast en pakte er wat uit.

[ bericht aangepast op 21 april 2015 - 18:56 ]

Seasons will change, but I shall remain

Trek blauwe kleding aan, zet een politiepet op en doe alsof je de TARDIS bent.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Assassin schreef:
    Doe een bowtie om en ga als The Doctor. :Y)

Elefant schreef:
    Trek blauwe kleding aan, zet een politiepet op en doe alsof je de TARDIS bent.

Jullie nemen tijdmachine wel heel letterlijk x'D.

i put the fun in funeral

Doctor Who is eigenlijk wel de beste maar je kunt ook als iemand die een tijdmachine uitvindt gaan als e Doctor Who niet kent.

Heb je geen legerbroek met een groen shirt ofzo? Ga als soldaat (:

Heb je geen kleren in je kast die (als je ze combineert) een outfit krijgt die typisch is voor een bepaalde periode? Zoals in Chicago, Grease of een hippie outfit of zo. Je kan ook nog als holbewoner gaan desnoods :p

Happy Birthday my Potter!

Ga in all black en zeg dat je de aarde bent als de zon niet meer bestaat

nee joking ik heb geen idee

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Overkill schreef:
    (...)

Jullie nemen tijdmachine wel heel letterlijk x'D.

Haha, het leek me wel makkelijk eigenlijk.

Your make-up is terrible

Of doe een doek om je hoofd, doe een beetje oud jurkje aan en zeg dat je een huisvrouw bent van vroeger ;P

Ik dacht ook aan Doctor Who. Misschien kan je je verkleden als een companion ofzo. En anders ga je maar als een oude beroemdheid ofzo. Kan je zeggen dat je haar was in je vorig leven.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Nou ik kan in ieder geval wel lachen om jullie ideeën :Y). Maar ik zat te denken hè, mijn lieve stuntelige vriendin heeft met de rugby haar been gebroken en voor haar loopt het hele feest dus een beetje in de soep. Volgens mij was ze helemaal niet van plan om te komen hierdoor, maar wat nou als zij als ik haar gewoon meesleur en als patiënt verkleed en ik zelf als een old fashioned creepy ass nurse ga? En dan heb ik het niet over die obsceen korte halloween outfits, maar zoiets:

En dan met heel veel nepbloed want zo ben ik.

i put the fun in funeral

Dat is echt een supergaaf idee!

Your make-up is terrible

Doen! :3

wat was dit ookalweer

Niceeee, en dan moet je van die spuitjes hebben (je kan bij de action van die pennen met bloed kopen die op spuitjes lijken haha)