Vrijdag is (tenzij ik zak) mijn laatste schooldag, wat inhoudt dat ik, als examenleerling, verkleed zal moeten. Ik heb er na alle examens nogal weinig aandacht aan besteed, met als gevolg dat iedereen al wat bedacht heeft en ik nog met lege handen zit x'D. Het thema is tijdmachine: een lekker breed thema waar echt wel wat voor te verzinnen is. Het grootste probleem is echter dat ik allereerst geen tijd heb om naar een echte verkleedshop te gaan, online bestellen te lang zal duren en ik ook niet heel veel geld wil uitgeven aan iets. Met andere woorden: ik zoek een leuke, simpele outfit voor het thema tijdmachine! Iemand ideeën...?
EDIT II: Okay het plan is allemaal een beetje anders gegaan :'D. Waarschijnlijk ga ik nu in mijn uppie als zombie, maar dat is okay want dat image heb ik toch al. Ik heb de schmink, nepbloed en gescheurde kleding had ik al. Het wordt misschien een beetje minimalistisch, maar dat vertegenwoordigt mijn hele middelbare schoolcarrière wel weer goed. Foto's houden jullie tegoed .
[ bericht aangepast op 23 april 2015 - 17:14 ]
i put the fun in funeral