• Hoi,

    het interesseert toch niemand wat ik hier neer type.
    krijg nooit respons op topics.

    zo, .... doei


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Whoa, waar is de beginpost?

    Edit: Nm, er staat alweer iets. ^^
    Ik vind het erg jammer dat je het gevoel hebt dat je nooit reacties krijgt op je topics. Misschien heeft het iets te maken met het soort topics dat je aanmaakt? Als je vertelt over iets leuks wat je is overkomen krijg je over het algemeen meer reacties dan als je een verhaal probeert te promoten, bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom is er geen beginpost ?


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Waarom is er geen beginpost ?


    Dit had ik ook, nu doet hij het gelukkig weer (: Even in en uitloggen dan werkt hij als het goed is weer normaal
    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:52 ]

    OT. Ik snap wat je bedoelt, ik krijg ook maar weinig reacties op mijn topics. Maar met zo'n topic los je eigenlijk weinig op. Ik ben bang dat je het gewoon moet accepteren, net zoals ik.
    Mocht je toch nog heel graag hier topics over aan willen maken, doe het dan volgende keer niet in het stamcafé bij het offtopic forum ;)

    Ik las even de reactie van Square, en ik ben het met haar eens. Als ik kijk naar je aangemaakte topics dan heeft het in jouw geval we een beetje te maken met het soort topics. Zoals je goede voornemens topic, dat was echt heel geslaagd! Maar naamsveranderingen... Tja, soms weten mensen gewoon niet wat ze ermee moeten :3

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:51 ]

    Square schreef:
    Whoa, waar is de beginpost?

    Edit: Nm, er staat alweer iets. ^^

    Ik vind het erg jammer dat je het gevoel hebt dat je nooit reacties krijgt op je topics. Misschien heeft het iets te maken met het soort topics dat je aanmaakt? Als je vertelt over iets leuks wat je is overkomen krijg je over het algemeen meer reacties dan als je een verhaal probeert te promoten, bijvoorbeeld.


    16 - 09 - '17

    Misschien moet je van te voren bedenken of het een onderwerp is waar anderen op zouden willen reageren. Als je een vraag stelt, bijvoorbeeld 'heb jij dat ook wel eens?' dan reageren mensen al sneller, omdat ze kunnen reageren op jouw vraag.