• Eeuwen geleden zijn de Patrynen, een soort halfgoden, opgesloten in het Labyrint door hun tegenstanders, de Sartanen. Ook zij zijn halfgoden en ze verschillen niet zo veel van elkaar. Ze gebruiken beiden runenmagie, bij de Sartanen komt die van binnen naar buiten en bij de Patrynen van buiten naar binnen. Hun hele huid bevat getekende runen die ze bij hun geboorte al krijgen. De Sartanen tekenen hun runen en zingen ze, ze komen van binnenuit.
    De Sartanen geloofden dat de Patrynen anders zouden worden, meer zoals hen, als ze hen zouden opsluiten in het Labyrint, een plek waar gevaar om elke hoek lurkt. Nu is er echter een probleem opgetreden bij de Sartanen, de bewakers van het Labyrint. Ze zijn plotseling verdwenen en de Patrynen zijn overgeleverd aan de grillen van het Labyrint die de controle in eigen handen genomen heeft.
    Er bestaat een uitgang, een legendarische uitgang. De renners, Patrynen die alleen zijn en zich door het Labyrint bewegen, zoeken naar poorten waar ze doorheen kunnen om op het volgende stuk te komen. Uiteindelijk is er een poort 'De poort des doods' die je in de Nexus brengt en waar alle Patrynen veilig kunnen wonen. Maar veel Patrynen hebben het al opgegeven, omdat de kans om dood te gaan te groot is. Ze wonen samen in een groep en proberen naast overleven, ook nog te leven. Alleen het dreigende gevaar zorgt ervoor dat ze af en toe verder trekken.

    Het is wat ingewikkeld, waardoor ik zeker wil weten dat mensen er ook echt aan mee gaan doen voordat ik zoiets open. Het zal wel even duren omdat ik het nu nog te druk heb.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 21:21 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vindt het heel leuk klinken, maar ik weet niet of ik mee kan doen. Het ligt vooral heel erg aan de tijd dat je het zal openen, gezien dat ik het ook erg druk heb.


    She was always looking for more..

    Xya schreef:
    Ik vindt het heel leuk klinken, maar ik weet niet of ik mee kan doen. Het ligt vooral heel erg aan de tijd dat je het zal openen, gezien dat ik het ook erg druk heb.


    Voorlopig nog niet. 8D Misschien in de eerstvolgende vakantie...


    Your make-up is terrible

    Geen interesse, dus? 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem toch maar aangemaakt


    Your make-up is terrible