Voor een Engelse opdracht, moeten mijn vriendin en ik twee nummers met elkaar vergelijken. Omdat ik het lastig vond om te kiezen, heb ik gezegd dat zijn wel eerst een nummer mocht kiezen en dat ik mijn nummer daarop aan zou passen.
Het punt is alleen, zij heeft nu een nummer gekozen en ik heb geen idee welk nummer wat daarbij past. Ze heeft gekozen voor "If You Could See Me Now" van The Script. Het gaat er kort samengevat over (als ik haar goed begrepen heb) dat ze zingen over het verlies van de ouders van enkele bandleden. Nu is de bedoeling dat mijn nummer daar qua boodschap op lijkt. Het probleem: ik heb zelf mijn hoofd al gebroken over suggesties, maar niets leek goed genoeg.
Heeft één van jullie nog een goede suggestie?
Ik moet er wel bij zeggen dat we liever een andere artiest hebben dan The Script, verder maakt het niets uit. Verder kan het me niet zoveel schelen wat het genre van het nummer is. Als laatste moet het uiteraard ook een Engelstalig nummer zijn.
Laat alsjeblieft iets van je horen als je een suggestie hebt, wat de presentatie komt inmiddels aardig dichtbij en hoewel ik mezelf nu echt al een week bedenktijd heb gegeven, ben ik nog steeds blanco.
Alvast bedankt!
x
[ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 20:51 ]
You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need The Rolling Stones