Vandaag kreeg ik een idee voor RPG en aangezien het een hele tijd geleden is, dat ik een RPG ben gestart, besloot ik om even te vragen of er mensen aan mee zouden willen doen. En natuurlijk ook, omdat ik geen RPG wil starten waar niemand aan mee doet.
Idee
Een groep vrienden gaat samen op vakantie. In het dorp waar ze terecht komen, horen ze over een huis waar geesten zouden "wonen". Het huis staat al een aantal jaar te koop, maar niemand uit de buurt wil het kopen door de verhalen die rond gaan. En de inwoners van dit dorp gaan nooit naar dit huis. Er word gezegd dat de geesten, de mensen zijn die in het huis zijn om gekomen. Negen van de tien keer was dit geen natuurlijke dood en er word dan ook gezegd dat als je het huis binnen gaat, je laatste uren zijn in gegaan.
De vriendengroep wil er een kijkje nemen oftewel de meeste van hen. Sommige geloven de verhalen en de inwoners. Zij willen niet naar het huis, maar worden over gehaald om toch mee te gaan. Want de inwoners zouden bijgelovige mensen zijn en geesten of spoken bestaan niet.
Dus gaat de vriendengroep naar het huis. Zullen de verhalen waar zijn of niet?
Ik moet alleen nog een paar dingen uit zoeken, als mensen hier in geïnteresseerd, zoals:
- Amerika, Amityville
- Het is een echt bestaand huis, een deel van de geschiedenis is dus echt gebeurd
- Inwoners niet als rol
- Geesten wel als rol
[ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 11:02 ]
Physics is awesome