• Ik heb dus een heel speciaal en specifiek verzoek voor een ORPG, hehe. 8D

    Ik ben een groot fan van Band of Brothers, een waargebeurd verhaal over een groep soldaten in de tweede wereldoorlog dat me nooit losgelaten heeft. Nu wil ik daar graag een ORPG over doen. Wat is daar nou speciaal of specifiek aan? Nou, bijna niemand kent het in eerste instantie, maar daarnaast gaat het over het Amerikaanse leger in de tweede wereldoorlog, waar geen vrouwen inzitten (well, er zaten wel vrouwen in het leger, maar die hadden hele andere taken en die zaten niet aan het front en kregen niet dezelfde training, aangezien alleen mannen zich konden aanmelden voor deze training). Dus zoek ik iemand die er geen problemen mee heeft om een ORPG te doen over twee mannen in die groep en het verhaallijn van BoB een beetje te volgen, eventueel met de al bestaande rollen/personages.

    Twee mannen dus, en het kan alle kanten op met ze. 8D Iemand die het aandurft?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 22:55 ]


    Your make-up is terrible

    Het is wel een verhaalplot waar je veel kanten mee op kunt gaan, dus in dat opzicht lijkt mij er geen probleem. Het is wel leuk als iemand ook weet wat ie schrijft en het niet erg vindt om een man te spelen.
    Ik ben benieuwd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, het zal me verbazen als er een gegadigde verschijnt. 8D


    Your make-up is terrible

    Nou, het valt me wel hard tegen. Is er niemand die 't op z'n minst wil proberen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zei het toch, niemand is geïnteresseerd in zulke dingen. D:


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik zei het toch, niemand is geïnteresseerd in zulke dingen. D:


    Wie zegt dat?

    Ik wil wel!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Wie zegt dat?

    Ik wil wel!


    Haha, ik bedoelde meer het idee van twee mannen. (wbw) De meeste mensen vinden dat niet leuk of willen gewoon alleen een vrouw spelen, vandaar.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, ik bedoelde meer het idee van twee mannen. (wbw) De meeste mensen vinden dat niet leuk of willen gewoon alleen een vrouw spelen, vandaar.


    Dan komt het maar goed uit dat ik het liefste vanuit een man schrijf :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Dan komt het maar goed uit dat ik het liefste vanuit een man schrijf :')

    Whoop, dat is mooi! Ik stuur je later even een gbtje, of je mag mij er ook eentje sturen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)
    Whoop, dat is mooi! Ik stuur je later even een gbtje, of je mag mij er ook eentje sturen.


    Is goed!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."