• Hy ik hoop dat ik de goede plek is voor dot topic.ik wil het boek dat ik nu schrijf graag uitgeven, mijn vraag is als je een boek op internet zet, is het dan moeilijker om een uitgever te vinden? Aangezien het dan al gratis te lezen is heb ik zelf geen idee.
    Alfast bedankt voor het meedenken x

    Fifty Shades was eerst een online fanfic, dus dat is volgens mij allesbehalve een probleem :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou je boek eerst na laten kijken op spelling voor je hem op internet zet of naar een uitgever stuurt.

    Ik weet niet of het moeilijker is, maar wanneer je hem naar een uitgever stuurt kun je hem altijd gewoon nog van internet afhalen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 17:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijn boek via boekscout-yo uitgegeven en hij stond ook eerst gewoon online...
    Dus dat kan idd geen probleem zijn.

    Maar uh, ik raad boekscout-yo je af, want je moet echt heel veel zelf regelen en ook zelf reclame maken enz.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Volgens mij kunnen ze daar wel moeilijk over doen, tenminste, dat is wat ik er over heb gehoord.

    Als ze het niet weten lijkt me dat geen probleem toch?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Als je hem uitgeeft terwijl hij op het internet staat, is het wel een probleem. Sommigen doen er inderdaad moeilijk over als je hem compleet op het internet hebt staan en willen het niet uitgeven, terwijl anderen er genoegen mee nemen als je hem offline haalt. Het is een keuze die je zelf moet maken.


    Your make-up is terrible

    Cissy schreef:
    Als ze het niet weten lijkt me dat geen probleem toch?


    Mischien zoeken ze de naam op op internet, dat doen ze wel met namen als je ergens wilt werken en aangezien dit ook om geld gaat denk ik dat ze hetzelfde doen
    Toch bedankt voor meedenken

    Derks schreef:
    Ik heb mijn boek via boekscout-yo uitgegeven en hij stond ook eerst gewoon online...
    Dus dat kan idd geen probleem zijn.

    Maar uh, ik raad boekscout-yo je af, want je moet echt heel veel zelf regelen en ook zelf reclame maken enz.


    Weet jij(of iemand anders die dit leest)mmischien iets wat ik wel kan gebruiken.o en hoe heet je boek?

    Ik heb niet zo veel verstand van uitgeverijen maar het lijkt me dat ze wel moeilijk kunnen gaan doen als het al op internet staat. Ik weet niet of je je verhaal al op internet hebt staan maar anders zou ik het niet op internet zetten. Ik zal als ik jou was gewoon even googelen naar uitgeverijen, dan vind je vast wel wat. Succes!


    -

    Mangata schreef:
    Ik heb niet zo veel verstand van uitgeverijen maar het lijkt me dat ze wel moeilijk kunnen gaan doen als het al op internet staat. Ik weet niet of je je verhaal al op internet hebt staan maar anders zou ik het niet op internet zetten. Ik zal als ik jou was gewoon even googelen naar uitgeverijen, dan vind je vast wel wat. Succes!


    Nee ik schrijf hem nu op papier maar aangezien ik typen op quizlet makelijker vind bedacht ik dat ik hem dan netzo goed one kan zetten.ik denk nu steeds meer dat ik hem beter ofline kan houden maar ik ga nu op internet zoeken.bedankt

    Mangata schreef:
    Ik heb niet zo veel verstand van uitgeverijen maar het lijkt me dat ze wel moeilijk kunnen gaan doen als het al op internet staat. Ik weet niet of je je verhaal al op internet hebt staan maar anders zou ik het niet op internet zetten. Ik zal als ik jou was gewoon even googelen naar uitgeverijen, dan vind je vast wel wat. Succes!


    + Je kan het -het beste per uitgeverij navragen. Dan weet je het zeker. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jonty schreef:
    Ik zou je boek eerst na laten kijken op spelling voor je hem op internet zet of naar een uitgever stuurt.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 18:39 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted