in een sloot gooien en drie dagen later met een schepnetje op te vissen om hem vervolgens met een hamer in elkaar slaan. dan ga je er met een fohn bovenstaan, want aan een natte iPod heb je niks. als hij eenmaal opgedroogd is gooi je hem van de hoogste flat af die je kunt vinden, en ik hoop dat je zo snel bent om hem beneden weer op te vangen. als je dat niet bent moet je zorgen dattie in een prullebak valt. als je dan beneden bent, zal je net een zwerver er weg mee zien lopen. je rent achter hem aan, trapt m even goed in de ballen, spuugt in zijn gezicht en pakt je iPod weer terug. vervolgens loop je naar een telefoon winkel en zeg je dat je telefoon stuk is en geeft je iPod. als de verkoper even niet oplet, en zich omdraait, duik je snel naar beneden -moet je die blik in die ogen zien, dat deed ik bij onze concierge- je pakt dan snel je iPod terug en rent in je blote billen de winkel uit. als je weer thuis bent, regel je een agresieve hond. je bind een stukje vlees aan je iPod, en laat je iPod een halfuurtje aan de hond over. hopen dat hij dan het vleesje eraf heeft, want jij moet je iPod redden. Je pakt een lasapparaat en last alle kleine stukjes er weer aan.
wedden dattie het binnen de kortste keren weer doet? xd. ik heb teveel fantasie.
xxx