Vandaag heb ik deze SA even uit mijn duim gezogen, ik heb werkelijk geen idee waar het vandaan kwam. Ik heb alleen een paar vraagjes. ^^
Zou iemand geïnteresseerd zijn om dit te lezen als verhaal, of zal ik het zo laten, als Stand Alone?
Weten jullie misschien een leuke/goede/bijpassende titel?
Weten jullie misschien een betere naam voor 'Troins', 'De Mekens' en 'Gracy Venirca'? Voor 'Troins' en 'De Mekens' zoek ik namen die niet echt namen zijn, voor Gracy graag een weinig voorkomende naam.
Alle verbeteringen of ideeën voor een (eventuele) verhaallijn, zijn natuurlijk ook van harte welkom. c:
- Home
- Forum
- Story problemen
- Ik heb eventjes jullie hulp nodig met deze SA.
Ik heb eventjes jullie hulp nodig met deze SA. - Story problemen
-
25 jan 2015 - 19:38
0
25 jan 2015 - 19:46
0
Euh eelijk? Ik snap het niet, haha. Omg ik ben dom.
Oké nee ik snap het wel, maar het is vaag, en dat is wel goed. (: je ziet zelf of je er op door wil, ik zou het lezen, of course
Geen tips die ik zo uit mijn duim kan zuigen, je schrijft leuk. (; houden zo!i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys
25 jan 2015 - 20:26
0
Ik vind dit zeker verhaal-waardig!
Echter ben ik niet zo goed met titels of namen, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Namen zou ik eigenlijk zo laten. Die zijn erg origineel in ieder geval!Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.
25 jan 2015 - 21:08
0
Offside schreef:
Euh eelijk? Ik snap het niet, haha. Omg ik ben dom.
Oké nee ik snap het wel, maar het is vaag, en dat is wel goed. (: je ziet zelf of je er op door wil, ik zou het lezen, of course
Geen tips die ik zo uit mijn duim kan zuigen, je schrijft leuk. (; houden zo!
Hehehe, thanks babe. ^^
Maleficia schreef:
Ik vind dit zeker verhaal-waardig!
Echter ben ik niet zo goed met titels of namen, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Namen zou ik eigenlijk zo laten. Die zijn erg origineel in ieder geval!
Yay, thanks!
Ik moet nog wel eventjes bedenken hoe ik de verhaallijn ga doen, maar dat gaat wel lukken. :')25 jan 2015 - 22:19
0