• )

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 12:47 ]

    Je hebt hier speciaal een account voor gemaakt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tsja, het is inderdaad nogal dom als je om vijf uur de dag van te voren er nog eens mee begint :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou zeggen, open google, zoek naar "A Fatal Inversion samenvatting" of "A Fatal Inversion summary" en lees alles wat je erover kan vinden.


    Happy Birthday my Potter!

    Ailine schreef:
    Tsja, het is inderdaad nogal dom als je om vijf uur de dag van te voren er nog eens mee begint :')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 12:47 ]

    Ik dacht dat er een film van op Youtube stond, misschien kan je daar kijken? Ik weet eigenlijk zeker dat hij erop staat, want het werd in de chat van mijn klas gezegd. Wij lezen dit boek ook voor Engels. :p

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 17:34 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    danielk96 schreef:
    (...)
    Jep

    Waarom dat dan?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 12:47 ]

    Om even je mailtje te beantwoorden: sommige van mijn klasgenoten hebben de film in de bieb geleend of gedownload, persoonlijk heb ik niks kunnen vinden op youtube/popcorntime/google en dus heb ik het boek in een week moeten lezen. Elke dag een paar uur gelezen toen en had geen tijd voor een samenvatting.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Om even je mailtje te beantwoorden: sommige van mijn klasgenoten hebben de film in de bieb geleend of gedownload, persoonlijk heb ik niks kunnen vinden op youtube/popcorntime/google en dus heb ik het boek in een week moeten lezen. Elke dag een paar uur gelezen toen en had geen tijd voor een samenvatting.

    Ah oke bedankt, ik heb je nog wat terug gestuurd :)