Hii hier ben ik weer
Euhm...het zit dus zo...ik ben zoals jullie misschien al wel weten een verlegen meisje (joepie) en ik weet dus nooit wat mensen van Me denken. Nu is het zo dat ik met de examens enzo op school studeer. En vorige jaren waren we met zo'n hele 'vriendengroep'. Maar dit jaar dus niet...er zijn een aantal mensen van school weg en andere willen gewoon niet op school studeren. Met als gevolg dat ik nu met L alleen in de studie zit. En het is dus zo dat ik echt niet weet wat ZE van Me denkt. Want vorig jaar hebbe we nogal een paar grote ruzies gehad. Maar nu met die studie kan ik het terug ky goed met haar vinden dus ja... Tis een beetje verwarrend...
Het is nu ook zo dat ZE nogal een sociaal iemand is en ook veel andere mensen Kent van andere scholen in het dorp waar ik op school zit. Ik pak al de hele week de bus met haar. En al heel de week zitten er een paar van die gaste bij ons op de bus. De eerste dag waren ZE maar met twee en toen waren die bij ons komen zitten eb hebben hun WA gepraat terwijl ik er maar wij bijzat... Mijn probleem is nu dat ik eigenlijk socialer wil zijn. Al mijn vriendinnen kunnen Super goed met heel veel mensen overweg enzo. Ik ben dan anders... Ik bedoel minder sociaal. Het probleem is dat ik ook niet uitmag ofzo, wat dus ookal een mogelijkheid wegneemt om socialer te worden....dus iemand tips?xx
I fake a smile, so I won't let you down