• Na een aantal verontrustende berichten op het internet dat Cesar Millan (de bekende dogwhisperer) overleden is aan een hartaanval is eruit gebleken dat dit niet waar is. Het blijkt een hoax (vals alarm/verzonnen verhaal) te zijn. Iedereen die fan is van de dogwhisperer kan gelukkig weer opgelucht ademhalen.

    Ik dacht, ik deel dit even met jullie voordat er mensen de berichten op het internet zullen zien en zich rot schrikken.

    Wat vinden jullie nou van dit soort hoaxes? Ik schrok toch wel even toen ik las dat Cesar Millan "dood" is.
    Zelf vind ik dat een hoax tot bepaalde maten wel acceptabel is, maar het verzinnen van een verhaal als dit vind ik echt niet kunnen. Het zou veel mensen verdriet kunnen zorgen zonder dat er echter iets aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 17:48 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Tja, er zullen vast nog steeds hoaxen zijn dat Michael Jackson ergens is gespot en dat zijn dood allemaal opgezet is. Mensen zijn gek genoeg om dat soort dingen te bedenken, puur voor de lol ervan.

    Het heeft er wel voor gezorgd dat ik er tegenwoordig geen snars meer van geloof als ik hoor dat een celebrity dood is. Toen Robin Williams overleed bleef ik drie uur lang denken dat het een grap was.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Titel aangepast. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ja, ik kan er ook niet tegen hoor, en ja, ik begin ook geen dingen meer te geloven....


    (ik wist pas wie micheal jackson was totdat ie dood was XD)

    Wiarda schreef:
    Tja, er zullen vast nog steeds hoaxen zijn dat Michael Jackson ergens is gespot en dat zijn dood allemaal opgezet is. Mensen zijn gek genoeg om dat soort dingen te bedenken, puur voor de lol ervan.

    Het heeft er wel voor gezorgd dat ik er tegenwoordig geen snars meer van geloof als ik hoor dat een celebrity dood is. Toen Robin Williams overleed bleef ik drie uur lang denken dat het een grap was.

    Ik snap gewoon niet dat mensen dit over hun hart kunnen halen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Heb wel vaker een mini-heart attack gehad van een hoax over toffe mensen die 'dood' zijn. Not cool.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wiarda schreef:
    Tja, er zullen vast nog steeds hoaxen zijn dat Michael Jackson ergens is gespot en dat zijn dood allemaal opgezet is. Mensen zijn gek genoeg om dat soort dingen te bedenken, puur voor de lol ervan.

    Het heeft er wel voor gezorgd dat ik er tegenwoordig geen snars meer van geloof als ik hoor dat een celebrity dood is. Toen Robin Williams overleed bleef ik drie uur lang denken dat het een grap was.


    Het ligt eraan aan waar ik het lees voor mij, maar ik vind het altijd erg dat mensen zoiets bedenken en verspreiden op internet. Wat is het nut er nou helemaal van?


    Your make-up is terrible

    Ik had niet eens door dat hij zogenaamd dood zou zijn, dus dan klinkt zo'n titel een beetje vreemd. :')
    Maar goed, fijn dat het prima met hem gaat, en zoals hierboven al gezegd, ik snap niet wat voor mensen voor de lol dit soort geruchten verspreiden. Internet is geweldig, maar dat het zo gemakkelijk is geworden om mensen op grote schaal te overtuigen van dit soort leugens is een absoluut minpunt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twisty schreef:
    Heb wel vaker een mini-heart attack gehad van een hoax over toffe mensen die 'dood' zijn. Not cool.

    Ik vind het maar walgelijk dat mensen zo'n grap durven te maken. Je wilt toch zelf ook niet dat je familie of vrienden zich kapot schrikken/rot voelen omdat je zogezegd dood bent, maar het eigenlijk prima gaat?

    Btw, een klein detail maar waarom staat er in de beginpost "de beruchte dogwhisperer"? Berucht betekent toch bekend om negatieve redenen? Ik denk niet dat Cesar bekend staat als een kwaadaardig iemand. :P


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ken m niet, oeps. Maar ik ben blij dat ie leeft? :'d


    wat was dit ookalweer

    FoxAngel schreef:
    Ik vind het maar walgelijk dat mensen zo'n grap durven te maken. Je wilt toch zelf ook niet dat je familie of vrienden zich kapot schrikken/rot voelen omdat je zogezegd dood bent, maar het eigenlijk prima gaat?

    Btw, een klein detail maar waarom staat er in de beginpost "de beruchte dogwhisperer"? Berucht betekent toch bekend om negatieve redenen? Ik denk niet dat Cesar bekend staat als een kwaadaardig iemand. :P


    Je hebt gelijk, ik heb het meteen aangepast (:
    Bedankt!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bostick schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, ik heb het meteen aangepast (:
    Bedankt!

    Graag gedaan! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Haha, ok fail...
    Ik had echt in de titel gelezen dat hij dood was. :')

    Het is in ieder geval het eerste dat ik er van hoor, wanneer werd hij dan doodverklaard als ik vragen mag?
    Al ben ik wel blij dat het niet zo is, haha...Hij is echt goed met honden.
    Alleen jammer dat sommige mensen het grappig vinden om sterren dood te verklaren, ik zie het nut er zelfs niet van in.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Haha, ok fail...
    Ik had echt in de titel gelezen dat hij dood was. :')

    Het is in ieder geval het eerste dat ik er van hoor, wanneer werd hij dan doodverklaard als ik vragen mag?
    Al ben ik wel blij dat het niet zo is, haha...Hij is echt goed met honden.
    Alleen jammer dat sommige mensen het grappig vinden om sterren dood te verklaren, ik zie het nut er zelfs niet van in.


    Gisteravond geloof ik. Hij zou zijn opgenomen in het ziekenhuis en daar aan een hartaanval zijn overleden.
    Maar mensen hebben dit gewoon verzonnen.


    Ich liebe dich 27.12.23