Smuttler schreef:
Oh god. Assassin's Creed is mijn leven <3
Al ben ik niet zo fan van AC 3, Black Flag, Unity en Rogue
Ezio is zo lekker in de games.
Alle spellen zijn voor PC te krijgen. Je kan zoeken naar ze op bol.com, maar ze zijn vaak ook tweedehands in gameshops te koop voor een kleine prijs.
Wel merkte ik met AC 3 dat mijn laptop het niet zo goed aankon, en mijn laptop had ik speciaal gekocht om te gamen. Maar 1, 2, Brotherhood en Revelations zouden op de pc's/laptops van tegenwoordig wel goed werken.
Ook raad ik aan gewoon bij het eerste spel te beginnen. Met Altaïr. Het spel is misschien niet zo leuk, maar je hebt het in de latere spellen wel "nodig" om de rest te snappen.
Black Flag is toch best leuk
Ik bedoel, je kunt awesome varen! Ik had een awesome schip xd
En ik vond het verhaal ook nog niet slecht xd Oké ja Connor viel op zich wel wat mee.
Maar ik vond black flag wel awesome.
En ja, Unity valt misschien wat tegen, omdat het eigenlijk weinig nieuws heeft vergeleken met black flag.
Hoewel ik het wel awesome vind dat je je eigenlijk assassins outfit kunt customizen
En Rogue komt pas in 2015 uit voor PC dus daar moet ik nog op wachten.
Maar dat is de zevenjarige oorlog en heeft als thema verraad heb ik gezien.
Dus ik ben heel erg benieuwd hoe ze dit gaan doen, omdat volgens de protagonist een meervoudig overloper is xd
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.