• Op Tumblr of WeHeartIt struikel je haast over de quotes van John Green, Rainbow Rowell etc. Maar je hoeft echt geen bestsellerauteur te zijn om prachtige quoteafbeeldingen bij je stories te hebben! Trots op een paar lijntjes tekst die je onlangs geschreven hebt? Vraag jij je af hoe je eigen schrijfsels eruit zouden zien in quotevorm? Of ben je gek op een stukje tekst uit een story van een vriend(in) en wil je die verrassen met een quote? Vraag hier je quotes aan, gegarandeerd dezelfde dag nog klaar. (Tenzij je aan gaat vragen om één voor twaalf, haha, laten we redelijk zijn. (: )



    Hi there!

    Ik ben recentelijk verslaafd geraakt aan het maken van collages en wil jullie graag helpen als je een banner, cover, titelblad, quote, wat dan ook nodig hebt! Dus als je wat beeld wilt bij je stories of andere creaties, geef maar een seintje!

    Beloningen niet vereist, maar wel heel erg welkom. Indien je tevreden bent met mijn werk en wat credits kan missen, mag je ze me zeker cadeau doen, maar als je er geen hebt, hoef je ook niets te geven. Ik vertrouw op jullie eventuele vrijgevigheid. ^.^ Als je geen credits voor me hebt, zou ik het waarderen als je eens een kijkje zou nemen bij mijn Observaties van een Muurbloem, ik zit bijna aan honderd abo's en dat is een kinderdroom van me, dus iedere abo betekent enorm veel voor me.



    Aanvragen zijn welkom! (Ik verveeheeeel me!)

    Waarom kiezen voor Niniwa's Picturestore?
    - Gratis!
    - Ik heb je pictures af binnen het halfuur nadat ik je aanvraag gezien heb, normaalgezien dezelfde dag nog dus!
    - Voorlopig geen wachtlijst!
    - Goede resolutie!
    - Geen watermerk of vervelende vermeldingen van mijn username erbij!
    - Ik pas alles zo vaak aan als jij dat wil!







    Wat wil je dat ik maak?
    Vierkant of rechthoekig?
    Sfeer?
    Kleuren?
    Specifieke afbeeldingen?
    Tekst erop?
    Strak of speels?
    Jouw username vermelden?[
    Titel erop?/i]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:15 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik ben benieuwd naar eerdere voorbeelden van je, voor nu: MT (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik ben benieuwd naar eerdere voorbeelden van je, voor nu: MT (:


    Mijn voorbeelden zijn ZO slecht, haha, waarvoor excuses. Ik vind om de één of andere reden mijn goede nergens meer. Ach ja. Aanschouw mijn inspiratieloze en superdroge voorbeelden dan maar. ^.^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell