• Heyy. Ik heb vanavond met een groepje vriendinnen een film gekeken, the Philosophers, ook bekend onder de naam after the dark.
    Ik vond de film echt fantastisch alhoewel ik door kletsen en lachen enzo wel dingen miste. Ik wil de film daarom zeker opnieuw bekijken, en dan in mijn eentje wanneer ik me er helemaal op kan concentreren.

    De film gaat over een filosofie klas die, op hun kaatste dag met hun leraar een gedachte experiment gaan uitvoeren. Ze moeten in hun gedachten zien te overleven in een bunker waar maar tien van de 21 mensen in kunnen of ze zullen het niet overleven. Ze kunnen niet naar buiten, want daar is een apocalyps. Ze krijgen allemaal een beroep toegewezen en zullen hieruit zien te moeten bepalen wie in de bunker mogen blijven en wie niet, ze moeten namelijk ook na het jaar zien te overleven.

    Imdb: http://www.imdb.com/title/tt1928340/

    Kennen jullie deze film? Hebben jullie hem gezien of zijn jullie van plan om hem te zien? Zo ja, wat vinden jullie er van?


    take me back to the basics and the simple life

    Nog niet gezien, maar ik ga 'm denk ik wel eens kijken, lijkt interessant.


    16 - 09 - '17

    Iemand had het er laatst ook al over, ja. Ik ben er wel benieuwd naar.


    Your make-up is terrible

    @Assasin en @Cenation: ik zou hem zeker gaan kijken! Imdb geeft geen hoog cijfer maar hij verdient beter. Als je m kijkt zou ik er wel voor zorgen dat er niet te veel afleiding is en je goed op let :3


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb de trailer bekeken, maar het ziet er niet uit alsof ik het interessant zou vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cenation schreef:
    Nog niet gezien, maar ik ga 'm denk ik wel eens kijken, lijkt interessant.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb hem eergisteren gezien, haha. Ik vond hem ook wel leuk c:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dit ziet eruit als een van de zeldzame films die mijn vader en ik allebei leuk zouden vinden dus waarschijnlijk ga ik 'm wel kijken :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Dit ziet eruit als een van de zeldzame films die mijn vader en ik allebei leuk zouden vinden dus waarschijnlijk ga ik 'm wel kijken :)


    Leukk!


    take me back to the basics and the simple life