Hii,
Ik ben dus op zoek naar een Co-Writer voor een Harry Potter verhaal.
Het enige wat ik weet is dat ik een twin story wil, wat grotendeels is waarom ik graag een schrijf partner wil. Twee meisjes, totaal verschillend aan de binnenkant, precies hetzelfde aan de buitenkant.
Waarschijnlijk wordt het een love story, dat de tweeling op dezelfde jongen / twee verschillende jongens (zoals Draco en George ofzo).
De rest werk ik wel uit met een persoon die graag wilt.
Wel wil ik graag kijken of de persoons schrijfstijl bevalt, en die persoon mag zelf natuurlijk ook kijken of die mijn schrijfstijl wel fijn vindt. Het maakt niet uit als je schrijfstijl heel anders is, maar meer dat het fijn leest en goed ABN is.
Verder zal het verhaal vanuit ik-perspectief in tegenwoordige tijd worden geschreven. De rest verzinnen we samen.
Stuur me een PB, of reageer hieronder als je intresse hebt. Als je dit lijstje wilt invullen:
Naam: (mijn naam is Ilona)
Leeftijd: (ik ben 14 jaartjes oud )
Online: (bijv. min. 1 x per dag, ong. 1 x per dag, ong. 3 x per week, ong. 1 x per week)
Ervaring: (bijv. 5 stories geschreven, 1 daarvan afgemaakt. Als jullie willen kijken naar mijn stories, ga dan naar mijn oude acc xxFANGlRLxx, maar ik waarschuw, deze stories heb ik een tijd geleden geschreven en ik durf te zeggen dat mijn schrijfstijl wel wat vooruit is gegaan)
HP: (bijv. ik heb alle boeken gelezen, alleen de films gezien, de films gezien & de boeken gelezen, ik heb de boeken 3x gelezen, enz. Just so you know, ik heb de boeken 4x in het Nederlands gelezen, 5x in het Engels en zelfs 1x in het Duits)
__________________________________________________________________________________
Ik heb al iemand gevondenn
[ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 18:54 ]
“A queen will always turn pain into power.”