• Hayhay!!

    Ik ga op vakantie naar Londen!! En ik vroeg me af of jullie nog ideetjes hadden over plekken waar we ECHT heen moeten. Ik ben zelf al in Londen geweest met school en heb toen de London eye bezocht en 2 verschillende musea. Maar wie weet, sommige mensen komen met de meest doordachte dingen. Sws tips voor de reis zijn welkom! En tips om dingen goedkoop te houden natuurlijk. We zoeken ook nog een leuk high-tea plekje, niet dat dat moeilijk te vinden kan zijn in Engeland ;)

    Nou in ieder geval.. Alvast bedankt voor de hulp! En kom maar op met de tips hahaha XD

    (Fingers crossed. I secretly hope to bump into my hero there.. Not like that's gonna happen. But last time I was in London I almost bumped into Johnny Depp, and with almost I mean I saw him from a distance XD )


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    London Dungeon, London Bridge, Oxford Street, Covent Garden, Hyde Park.
    Dat zijn wel de dingen die ik het leukst vond in Londen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Camden Town. God, wat een geweldige plek was dat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harrods, dat is een warenhuis -zo noemde je dat geloof ik- met allemaal verdiepingen met leuke spulletjes. Het is wel redelijk duur.
    The Queen Elizabeth tower met de Big Bang er in, natuurlijk! En de M&M shop! Een winkel met álleen maar M&M's!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wanneer ga je op vakantie naar London? Rond kersttijd? Want dan moet je echt naar Harrods gaan :Y)
    En de speciale kerstfair in Hyde Park :Y)
    Camden blijkt ook ontzettend cool te zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inderdaad de Camden Lock en Harrods, maar ook Portobello Road is fantastisch: allemaal antiek en vintage kleren. Verder natuurlijk Piccadilly Circus en Trafalgar Square en als je echt van kunst houdt moet je naar Tate Gallery gaan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Inquisitor schreef:
    Wanneer ga je op vakantie naar London? Rond kersttijd? Want dan moet je echt naar Harrods gaan :Y)
    En de speciale kerstfair in Hyde Park :Y)
    Camden blijkt ook ontzettend cool te zijn.


    Volgende week al xD tijdens kerst had ik ook geweldig gevonden, maar dan zijn we weer skieën haha xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Konigsberg schreef:
    Inderdaad de Camden Lock en Harrods, maar ook Portobello Road is fantastisch: allemaal antiek en vintage kleren. Verder natuurlijk Piccadilly Circus en Trafalgar Square en als je echt van kunst houdt moet je naar Tate Gallery gaan.


    Piccadilly ken ik al op mn duimpie! Daar waren we eenn keer met school op profielwerkweek, beter gezegt, we hadden ons hotel daar.
    Het was daar bij de pizzahut ergens dat Johnny Depp daar liep xD
    Ik zal alles zeker op een lijstje zetten en dan onderstrepen wwat ons exht leuk lijkt!

    Allemaal alvat super bedankt!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Macabre schreef:
    Camden Town. God, wat een geweldige plek was dat.


    Dat ziet wr idd heel gaaf uit!! Allemaak van die kleine shops! Ga ik zeker kijkem! Hamsterennn!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Disastrous schreef:
    London Dungeon, London Bridge, Oxford Street, Covent Garden, Hyde Park.
    Dat zijn wel de dingen die ik het leukst vond in Londen.


    Hyde park leek me ook echt super mooi!! En tje Oxford: Primarkt he hahaha xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    China Town is leuk.(: En natuurlijk fish and chips proberen eh.(;
    Daarnaast is de m&m store opzich wel een bezoekje waard en zelf vond ik de Harry Potter studio tour in leavsden, vlak buiten londen erg leuk.(: Oh dat herinnert me aan kings cross station, daar heb je ook een harry potter 9 3/4 muur waar je op de foto kan en een winkeltje van hp.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Trafalgar Square, Piccadilly Circus en Buckingham Palace zijn ook zeker de moeite waard! Vanuit Buckingham Palace kan je heel eenvoudig naar Trafalgar Square: je loopt gewoon rechtdoor over 'The Mall' and there you are :)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Notting Hill. Als het goed is is daar een markt, hoewel het wel vaak barstensvol staat met mensen. Als je naar King's Cross gaat kan je op de foto met platform 9 3/4. c:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 15:36 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Buckingham Palace?

    Jon schreef:
    Notting Hill. Als het goed is is daar een markt, hoewel het wel vaak barstensvol staat met mensen. Als je naar King's Cross gaat kan je op de foto met platform 9 3/4. c:



    Oh gheess!! Helemala vergeten dat dat daar oook was!! Vet goed idee!
    Hopen dat er geen rij van hier tot Tokio staat natuurlijk XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ga naar een mooie musical. Mijn moeder en ik zijn toen naar Les Misérables en The Phantom of the Opera geweest en het was ge-wel-dig.


    Caution first, always.