• Deze RPG gaat over kinderen op school (pubers ;) ) die - als ze het willen- in een bepaald dier kunnen veranderen. Iedereen heeft een ander dier.
    Het gaat dus iver hun leven op het internaat. Er zitten minimaal 7 kinderen op het internaat en minimaal 3 daarvan kunnen in een dier veranderen.
    Er moeten ook normale mensen zijn. De begeleiders worden niet door iemand gespeeld, behalve als je dat heel graag wilt. De soort dier mag je zelf bepalen, je mag ook in meerdere dieren veranderen: maximaal 3. Magic Animals sorry ik heb hem nog niet helemaal onder de knie met die q in dat schrijfbalkje, dus gewoon even op topic klikken en dan zie je het :)

    Regels

    • als je een dier bent praat je zo: hallo, alles goed?
    • om 8 uur staan de kinderen op en om 10 uur moet het licht uit zijn
    • als je niet serieus doet word je uit het topic gezet en komt er een nieuwe rol vrij
    • alleen Fiance maakt nieuwe topics aan
    • minimaal 50 woorden(graag meer. Liefst boven de 100 maar dat moet niet persé
    • als je langer dan twee weken niet reageerd dan zet ik je er ook uit, heb je er een goede reden voor: zeg dat dan, dan regel ik het even
    • je mag maximaal 3 personages besturen

    Meiden onder de 12
    Lilly Smith 9 salamander en cavia - MusicAndPeace
    Lissie Welz 8 geen dier Seto


    Jongens onder de 12

    Toby Welz 8 hert Seto


    meiden 12 tot en met 21
    Fauna Houselove 13 poolvos - Fiance
    Brooke mcAllister 16 zwaan dolfijnStoryWriterx
    Hope Woodward 18 sneeuwuil, direwolf, paard - LadyStark
    Reservering Luna2013
    Robin Noa Lorde 15 vos roodborstje - AsshiexIrwin
    Noa Smith 17 paard kolibrie en vos - MusicAndPeace
    Ivy McKall 19 spin, konijn en ekster - Fiance
    Davina Woodward 17 panter dolfijn hybrid LadyStark



    jongens 12 tot en met 21
    reservering Luna2013
    Anderson "Andy" Steven "Steve" DePorto 19 wolf - Lensherr
    Kieren Evans 17 tijger adelaar fret CrazyM0f0x
    Tony dePorto 17 wolf Lensherr
    Frank Winters 19 panda AlphaFox
    Ikaika Tundra 16 orka gerbil zwarte panter Ninuturu
    -


    begeleiders(mensen die er dus werken)???



    KAMERGENOOTJES
    MEISJES
    Lilly Smith EN Lissie Welz
    Fauna Houselove EN Brooke McAllister
    Hope Woodward EN reservering Luna2013
    Robin Noa Lorde EN Noa Smith
    Ivy McKall EN Davina Woodward

    JONGENS
    Toby Welz EN reservering Luna2013
    Andy DePorto EN Kieren Evans
    Tony DePorto EN Frank Winters
    Ikaika Tundra

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 16:49 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    [het duurde eeuwig om te laden dus zeg ik het hier maar even: Brooke mcAllister 16 jaar zwaan en dolfijn StoryWriterx
    Slaapt bij Fauna.]

    Ivy mcKall
    Ikaika bracht me naar buiten en zette me neer achter de bosjes. "Zo hier moet het goed zijn." Zei hij.
    Ik concentreerde me en veranderde weer terug in een mens. "Poeh..." Zuchtte ik."Thanks Ikaika. Echt heel erg bedankt." Zonder te beseffen wat ik deed knuffelde ik hem.
    [Ik ben erg moe en heb niet erg veel zin om verder te schrijven nu :) ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 17:27 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Brooke McAllister || Zwaan || Dolfijn

    Boos wordt ik wakker van de wekker. Ik sla hem uit en rol me bed uit. Ik sjok naar de badkamer en trek me kleren uit en stap even onder de douche. Iets later sta ik voor me kast en kies een topje en blousje en een gewone spijkerbroek. Ik kijk naar Fauna en loop naar haar toe en schudt aan haar. 'Fauna... Fauna. Ben je wakker?' Ze mompelt iets en dan loop ik de kamer uit de eetzaal binnen ik ga zitten en dan hoor ik Ikaika roepen: ''Goedemorgen.' Geïrriteerd kijk ik haar kant op. Ik leun met me hoofd op me hand iets later zie ik Ikaika weg lopen met een konijntje. Ik kan niet wachten totdat de lessen voorbij zijn ook al zijn ze niet eens begonnen. Ik begin te dromen over de vrijheid in het water als dolfijn of als zwaan... Dan komt er een normalo bij mij staan en vraagt of ze bij mij mag komen zitten. 'Tuurlijk.' Ik weet niet waarom ik dat zei. Ze begon tegen met te praten en ik luisterde maar half en ik begon weer te dromen over het zwemmen als dolfijn of zwaan en om te dansen...


    We all just wanna be somebody

    [Hier staat het nog niet, maar StarSpangledGir = Lensherr]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    [ohh ja vergeten erbij tezetten :) ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Fauna Houselove

    "Fauna... Fauna! Ben je wakker?" Een paar stevige armen schudden me door elkaar.
    Ik mompel iets wat lijkt op "Rot op Brooke." En draai me weer om. Ik hoor dat de deur dicht gaat en zucht.
    Dan sta ik toch maar op. Als ik nu niet opsta, sta ik nooit op.. Ik gris wat spullen uit me kast en doe ze aan.
    Dan loop ik naar de badkamer om me te wassen. Ik heb geen zin om mijn tanden te poetsen dus sla ik dat maar over.
    Ik sjok de eetzaal in. "Oprotten." Snauw ik tegen een paar 12-jarige normale meisjes. Ze kijken me aan. Ik geef ze mijn boze blik en ze rennen meteen weg.
    Tevreden ga ik zitten. "Geef me de boter." Grom ik tegen Brooke.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ikaika Tundra
    Ivy veranderde weer terug in een mens, "Poeh..." zucht ze "Thanks Ikaika. Echt heel erg bedankt." nog voordat ik iets kan zeggen knuffelt ze me, eerst schrok ik daar even van, maar het voelde goed dus vond ik het niet erg. "Graag gedaan" zeg ik met een glimlach "Ik had je moeilijk een huisdier van een normalo kunnen laten worden" Lach ik. Mijn maag rommelt even luid en ik herinner me waarom ik daarvoor in de kantine zat, "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga terug naar de kantine, ik ga dood van de honger" zeg ik met een lach, en mijn maag rommelt weer, alsof het ter vrede is met mijn woorden


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Brooke McAllister || Zwaan || Dolfijn

    Ik zie Fauna de eetzaal binnen komen en snauwen tegen normalo's ze komt bij mij en de normalo zitten. ''Geef me de boter.'' Gromt ze. Ik kijk haar aan. 'Zo zeg jij hebt een ochtend humeurtje.' Zeg ik zacht omdat ik ook niet in een al te beste bui ben. Ik geef haar de boter. 'Wil je misschien weggaan?' Vraag ik aan de normalo ze knikt en gaat bij andere meiden zitten. Ik begin te eten en begin weer te dagdromen.


    We all just wanna be somebody

    Ivy mcKall

    "Graag gedaan. Ik had je moeilijk een huisdier van een normalo kunnen laten worden." Lacht Ikaika.
    Ikaika's maag rommelt zo hard dat zelfs ik het kan horen. En mijn oren zijn niet de beste van de wereld.
    "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga terug naar de kantine, ik ga dood van de honger." Ik lach. "Ja, ik ook." Dan sta ik op en loop weer terug naar binnen.
    Ik zie dat Fauna weer eens staat te grommen tegen kinderen. Een normalo staat bij Brooke te kletsen. Ik ben niet zo van de normalo's. Ze doen af en toe een beetje raar en weten dus niet dat ik geen huisdier ben... Ik ga weer zitten en pak een stuk brood uit het mandje.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ikaika Tundra
    Ivy lacht en zegt "Ja, ik ook" Ze staat op en loopt weer terug naar binnen, ik volg haar, maar van een iets wat afstandje.
    Ik ga zitten aan een andere tafel dan eerst, eentje wat dichter in de buurt van Ivy, Dan pak ik een keizerbroodje en 2 eieren. Ik hou van keizerbroodjes en eieren, vroeger smolt ik altijd kaas over de keizerbroodjes en haalde ik eieren uit de tuin bij de kippen vandaag. Ik vond het jammer dat ik hier geen kaas over de broodjes kon smelten, soms had ik geluk dat de broodjes nog warm waren en dat ik de kaas erin kon proppen zodat ze alsnog smolten. Ik kijk wat om me heen en onderhand snijd ik het broodje open en pel ik de eieren om op het broodje te doen, daarna gooi ik er nog wat zout en peper op.
    Ik bekijk de uitkomst trots en neem dan een grote hap.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ivy mcKall
    Ik had mijn broodje op en keek de zaal rond. Veel mensen kende ik niet. Ookal zat ik al lang op dit internaat.
    Jongens, meisjes, heel veel drukte en een begeleider. Ik kende hem niet zo goed, maar ik zag dat hij er zielig uit zag. Dat vond ik dan tenminste.
    Ik ging maar naar buiten. Ik wierp een blik op Ikaika die een gigantisch broodje had gemaakt en er nu tevreden van aan het eten was.
    Ik ging de deur uit en snoof de frisse lucht op. De lucht was blauw met een paar schaapswolkjes. Ik herinnerde me, van vroeger. Ik was... 11 denk ik en ik had een vriendje. Soort van dan.
    Ze lachte oogverblindend. Lachend liet ze zich op haar rug in het hoge gras vallen. Het gras had allang gemaaid moeten worden. Lange blonde krullen vielen voor haar ogen. Ze schudde ze weg en keek in zijn ogen. Blauw/groene stralende ogen in een rond gezichtje. Hij had een wipneusje en een paar sproeten. Bruine stekeltjes die een beetje omhoog stonden. Ze keken naar de lucht. 'Kijk! Een wolf!' Gilde hij en wees naar de wolken. 'Een schaap! Op een boot, haha!' Lachte het meisje. Toen veranderde ze in een ekster. Hij had het nog niet door. 'Ivy?' Hij keek opzij. Geen Ivy. Alleen een ekster. Hij begon te gillen en te slaan naar het meisje/de ekster. Hij krabde en sloeg en rende daarna bang weg. Hij was als de dood voor vogels, wist het ekstermeisje. Toen veranderde ze weer terug, ze was bang. Hij was haar enige vriend geweest en ze wou hem niet kwijt raken. Een pijnscheut trok door haar arm. De jongen had haar zo hard gekrabd en geslagen dat de kras op haar arm bloedde. Even bleef het meisje zitten. Toen rende ze naar het grote huis waarin de jongen was verdwenen. Ze riep zijn naam. Toen ze de keuken binnenkwam stond hij in een hoekje. Zijn ogen waren rood en gevuld met tranen. 'Ga weg!' Gilde hij en haalde flink uit. 'Ga wég!' Gilde hij nogmaals. 'Daar kan ik toch óók niks aan doen? Ik verander gewoon in dieren!' Gilde ze kwaad terug. Toen stampte ze weg. Onderweg naar huis begon ze te huilen en veranderde weer in een ekster. Toen vloog ze naar huis. Het meisje had hem naar de ruzie nooit meer gezien. Hij reageerde niet op sms'jes, niet op skype en facetime, hij deed niet open als het meisje voor de deur stond... Ze liet hem los. Deed andere dingen, zocht nieuwe vrienden, maar toch miste ze de jongen. Elke keer als ze aan hem dacht, ging er een steek van pijn door haar hart...
    Ik voelde aan mijn litteken. Daar waar Tobias me gekrabd had, had zich een litteken gevormd. Stiekem miste ik hem. Hoe zou hij er nu uitzien? Ik was nu 19 en hij zou nu 18 zijn. Ik liet me op het gras vallen en keek naar de wolken. Net als vroeger...

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 17:06 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Brooke McAllister || Zwaan || Dolfijn
    'Hé, Fauna ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga nog even naar buiten voordat de eerste bel gaat.' Zeg ik tegen haar toen ik mijn broodje net ophad. Ik liep naar buiten. Ik hield van de natuur. Het is zo mooi, prachtig. Het is iets bijzonders. Ik zag een boom en klom erin. Ik schaafde me langs een tak. 'Shit!' Schreeuw ik zacht. 'Ach, ja dat noemen ze de nieuwe mode, en gat in je broek.' Zeg ik tegen mezelf. Ik rol met me ogen en klim verder. Ik zoek een stevige tak en ga erop zitten.


    We all just wanna be somebody

    // reageer zo snel mogelijk


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    {Ik zal morgen nog n stukje schrijven, ik heb het echt super druk gehad, wens me sterkte ik heb morgen gym (huil) }


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    {Ik zal morgen nog n stukje schrijven, ik heb het echt super druk gehad, wens me sterkte ik heb morgen gym (huil) }

    [sterkte ;) ik hou ook niet zo van gymles, vooral omdat het
    1.superk*t is
    2 we hebben echt super chagrijnige leraar die nooit aardig is en iedereen op zit te fokken en hij ruikt naar bier(en hij rookt)
    Lekker hé? ;)]
    Schrijf ook zo snel mogelijk iets


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    // Waar waren we ong :$


    Yeah, and people in hell want Slurpees.