Lovegood is een username die ik ooit wil gaan nemen, dus graag deze niet nemen, maar als inspiratie
Ehhm.. Misschien iets met je favoriete karakter van één van je fandoms? Net als Lovegood dus.
Ik ken alleen Harry Potter goed dus daarvan kan ik wel een paar voorstellen doen:
Hallow
Animagus
AvadaKedavra (of een andere spreuk)
Nimbus (Magisch(e) plant/voorwerp/gebouw/eten)
Nagini ((magisch) dier)
CottonMoon schreef:
Lovegood is een username die ik ooit wil gaan nemen, dus graag deze niet nemen, maar als inspiratie
Ehhm.. Misschien iets met je favoriete karakter van één van je fandoms? Net als Lovegood dus.
Ik ken alleen Harry Potter goed dus daarvan kan ik wel een paar voorstellen doen:
Hallow
Animagus
AvadaKedavra (of een andere spreuk)
Nimbus (Magisch(e) plant/voorwerp/gebouw/eten)
Nagini ((magisch) dier)
Lovegood is ook al bezet ='D
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Ik wilde Gandalf heel graag, maar hij was al bezet, ook met een hoofdletter i als L.
Ik had ook al gekeken op fora etc, maar zag niet echt wat. Dus ik dacht doe beroep op onze creatieve Quizletters
Het hangt er vanaf hoe diep je wilt gaan. Zelf ben ik dus de wat minder bekende personages in gegaan. Wat rondneuzen op wikia's kan idd erg goe helpen ^^
Elrohir schreef:
Het hangt er vanaf hoe diep je wilt gaan. Zelf ben ik dus de wat minder bekende personages in gegaan. Wat rondneuzen op wikia's kan idd erg goe helpen ^^
Op LOTR liever niet, omdat ik - shame on me - nog altijd niet in ben begonnen in de boeken omdat ze vorig jaar nog te moeilijk voor me waren. De films wel gezien, maar ach wat zeggen de films?