• Zit jij wel eens vast met een verhaal? Heb je een goed idee, maar kan je het maar niet uitwerken? Lees dan deze story! Vol met Tips en Trics die wel eens heel handig kunnen zijn! Neem alvast een kijkje :)





    Welkom in de wereld van fantasie, verbeelding en wonderen! Alles kan je hier tegenkomen! Trollen, vampiers, demonen, feeën, zombies, Harry Potter, One Direction, geesten, Shakespeare, Julius Caesar, onbestaande en bijzondere mensen en nog zoveel meer. Niets is onmogelijk eenmaal in het rijk der schrijvers! Miljoenen verhalen worden hier verteld, de één wat beter dan de ander. Stap maar in het bootje en dan vertrekken wij ook naar deze fantastische plek...







    Dit idee is al zeer vaak gebruikt op Quizlet. Ik kijk niet naar al de andere story's met dit onderwerp, maar moest er iets verbazingwekkend veel overeen komen, geef me dan een seintje en ik zal het zeker aanpassen. Ik ben geen plagiaatpleger en zal dan ook respect hebben voor de persoon die hetzelfde idee eerder had.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Mijn abbo heb je. :Y)


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Mijn abbo heb je. :Y)


    Alhoewel ik geen beginnend schrijver ben, ik ben gewoon benieuwd naar de story (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 14:21 ]


    16 - 09 - '17

    Geweldig heb een Abo genomen!

    bedankt allemaal :)


    Mijn brein breint zoals het breint.