Hi guys,
ik heb een probleem(pje?) waar ik me heel er voor schaam. Vandaar dat ik dit via een ander profiel online zet. Juist, oké daar gaan we dan... Het begon eigenlijk een half jaartje geleden, ik ben nu drie jaar ongesteld en ik wilde heel erg graag aan de tampons beginnen, gezien ik binnenkort een kamp zou hebben. Dan is het heel fijn als je niet hoeft te kloten met maandverband. Anyway, ik ben een tijdje van tevoren begonnen met proberen, maar het deed ontzettend veel pijn en ik kwam niet verder dan het topje, dus ik gaf het op. Maar toen las ik iets over het zogenaamde Vaginisme en begon ik me zorgen te maken. Ik heb wat info gezocht erover, en toen kwamen er nog meer zorgen. Ik ben eens gaan 'voelen' daarbeneden, en om eerlijk te zijn (ik schaam me helemaal dood hierzo) het was even zoeken. Een symptoom van Vaginisme is dat je vagina onwillekeurig samentrekt en meestal niet groter is dan het topje van je vinger. En juist ja, niet groter dan het topje van mijn vinger, als het al niet kleiner was.
Nu is mijn vraag dus, zijn er mensen hier die ervaring hebben met Vaginisme. Ik weet dat ik eigenlijk naar de huisarts moet gaan, maar ik durf niet. Zowel het aan mijn ouders vertellen als het aankaarten bij de huisarts. Ik ben heel erg bang dat ik het inderdaad heb en ik ben nog banger voor de toekomst, want het idee dat ik geen geslachtsgemeenschap kan hebben met een eventueel toekomstig vriendje, zou ik zo verschrikkelijk vinden. Zeker voor hem. Het ergste is, ik weet niet zeker of ik het heb. Want ik heb geen seksueel trauma opgelopen in mijn leven.
Is er iemand die mij kan helpen?
Liefs,
Saturne
Ik kon eigenlijk geen geschikt plekje vinden hiervoor, sorry voor de mod die hem moet verplaatsen!
[ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 17:00 ]
Only skeleton bones remain... - Skeleton Clique