• Lieve users,

    We krijgen nog steeds veel meldingen binnen over - voornamelijk quizzen - creaties die in een verkeerde creatievorm op Quizlet staan. De trouwe melders merken ook dat dit nog steeds veel gebeurd. Daarom willen we jullie nog eens wijzen op de volgende regels:

    - Men mag enkel creaties maken waarvoor deze bedoeld zijn. (Voorbeeld: een verhaal in een quiz posten mag dus niet. Een verhaal hoort in een story.)
    - Een quiz moet minstens drie vragen hebben die betrekking hebben op minstens twee uitkomsten.


    Hetgeen wat de laatste tijd speelt, is dat er vaak een moraal in een quiz wordt gepost. De bekende "Ben jij mooi?" quizzen waarvan de uitkomst bijvoorbeeld "Iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier" is, vallen ook onder bovenstaande huisregels en zijn in een foutieve creatievorm geplaatst. Zulke 'quizzen' zijn beter op zijn plaats als blog of topic vanwege de inhoud.

    Gevolg na overtreding:
    Quizlet behoudt altijd het recht om creaties aan te passen of te verwijderen indien zij dat nodig acht.
    Dit wordt gedaan in de vorm van een waarschuwing waarin we vragen om de creatie aan te passen of te verwijderen/inactiveren binnen 48 uren.

    Mijn quiz bevat een morele les die maar uit één uitkomst bestaat, maar ik wil de les wel op Quizlet laten staan. Wat moet ik nu doen?
    De quiz moet op inactief worden gezet of in zijn geheel worden verwijderd, maar de morele les mag wel in een blog of in een topic worden geplaatst. Je hoeft de teksten dus niet te verwijderen, maar je moet ze wel in de juiste creatievorm omzetten.

    Wij hopen dat wij op deze manier de onduidelijkheid rondom de quizzen die een moraal bevatten kunnen verhelpen. Mochten jullie nog vragen hebben die betrekking hebben op de bovenstaande informatie, dan staan wij klaar om deze voor jullie te beantwoorden.

    Met vriendelijke groeten,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 12:55 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Duidelijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En zo is het


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Jullie vergeten het deel waarin mensen twee exact dezelfde uitkomsten neerzetten om onder de regels uit te komen. Ook dit heb ik al meerdere keren aan jullie doorgegeven. Verder vind ik het erg fijn dat jullie hier een topic van hebben gemaakt!


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Jullie vergeten het deel waarin mensen twee exact dezelfde uitkomsten neerzetten om onder de regels uit te komen. Ook dit heb ik al meerdere keren aan jullie doorgegeven. Verder vind ik het erg fijn dat jullie hier een topic van hebben gemaakt!


    - Een quiz moet minstens drie vragen hebben die betrekking hebben op minstens twee uitkomsten.


    Volgens mij valt het dikgedrukte deel van deze huisregel onder hetgeen wat jij bedoelt? En mocht dit niet zijn wat jij bedoelt, dan ben ik blij dat je het nog alsnog aangeeft. (:
    Ik vind het in ieder geval fijn dat je zo opmerkzaam bent; tijdens het lezen van deze mededeling en ook wanneer je dingen meldt!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:16 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    (...)

    Volgens mij valt het dikgedrukte deel van deze huisregel onder hetgeen wat jij bedoelt? En mocht dit niet zijn wat jij bedoelt, dan ben ik blij dat je het nog alsnog aangeeft. (:
    Ik vind het in ieder geval fijn dat je zo opmerkzaam bent; tijdens het lezen van deze mededeling en ook wanneer je dingen meldt!


    Het valt onder die regel inderdaad, maar dan zou dat eigenlijk verandert moeten worden in 'twee geldige uitkomsten' in plaats van gewoon 'twee uitkomsten', want kennelijk denken mensen gewoon dat ze twee dezelfde uitkomsten neer kunnen zetten (of een uitkomst die niet mogelijk is om te krijgen) om de regels te ontduiken. Dat vind ik erg jammer. Ook worden die mensen gewoon aangemoedigd door andere users om zo'n quiz te maken, want ze krijgen vrijwel alleen maar positieve reacties in plaats van reacties als 'goh, dat mag niet' weet je wel? ;3


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Het valt onder die regel inderdaad, maar dan zou dat eigenlijk verandert moeten worden in 'twee geldige uitkomsten' in plaats van gewoon 'twee uitkomsten', want kennelijk denken mensen gewoon dat ze twee dezelfde uitkomsten neer kunnen zetten (of een uitkomst die niet mogelijk is om te krijgen) om de regels te ontduiken. Dat vind ik erg jammer. Ook worden die mensen gewoon aangemoedigd door andere users om zo'n quiz te maken, want ze krijgen vrijwel alleen maar positieve reacties in plaats van reacties als 'goh, dat mag niet' weet je wel? ;3


    Of twee 'verschillende' uitkomsten.

    Verder vind ik dit een goed topic!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    We baseren ons inderdaad op de regel: Een quiz moet minstens drie vragen hebben die betrekking hebben op minstens twee uitkomsten.. In zulke gevallen baseren we ons ook op het laatste blokje van de huisregels. Daarin staat dat alles wat er indirect mee te maken heeft, dus ook onder de regels valt.

    Wanneer je 2 dezelfde uitkomsten hebt, wordt dit in theorie gezien als 1 uitkomst terwijl er in de praktijk 2 staan. Maar in theorie kom je dus nog steeds 1 geldige uitkomst tekort. Dus dat is het indirecte waar zulke gevallen op bestraft zullen worden. Dus we bestraffen het gewoon omdat het indirect tegen de regel in gaat.

    Ik zou het geen slechte aanvulling vinden als we het woordje 'verschillende' of 'verschillende geldige' er zouden bij plaatsen. Dat maakt de regel mogelijk vele duidelijker.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:56 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    We baseren ons inderdaad op de regel: Een quiz moet minstens drie vragen hebben die betrekking hebben op minstens twee uitkomsten.. In zulke gevallen baseren we ons ook op het laatste blokje van de huisregels. Daarin staat dat alles wat er indirect mee te maken heeft, dus ook onder de regels valt.

    Wanneer je 2 dezelfde uitkomsten hebt, wordt dit in theorie gezien als 1 uitkomst terwijl er in de praktijk 2 staan. Maar in theorie kom je dus nog steeds 1 geldige uitkomst tekort. Dus dat is het indirecte waar zulke gevallen op bestraft zullen worden. Dus we bestraffen het gewoon omdat het indirect tegen de regel in gaat.

    Ik zou het geen slechte aanvulling vinden als we het woordje 'verschillende' of 'verschillende geldige' er zouden bij plaatsen. Dat maakt de regel mogelijk vele duidelijker.


    Jullie baseren jullie daarop op die manier, maar ik denk dat er minder problemen zullen zijn in de toekomst als het gewoon veel duidelijker wordt gesteld allemaal.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ^Dat zeg ik toch? =P
    Dat maakt de regel veel duidelijker. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goed zo, ik erger me er mateloos aan. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it