Lieve users,
We krijgen nog steeds veel meldingen binnen over - voornamelijk quizzen - creaties die in een verkeerde creatievorm op Quizlet staan. De trouwe melders merken ook dat dit nog steeds veel gebeurd. Daarom willen we jullie nog eens wijzen op de volgende regels:
- Men mag enkel creaties maken waarvoor deze bedoeld zijn. (Voorbeeld: een verhaal in een quiz posten mag dus niet. Een verhaal hoort in een story.)
- Een quiz moet minstens drie vragen hebben die betrekking hebben op minstens twee uitkomsten.
Hetgeen wat de laatste tijd speelt, is dat er vaak een moraal in een quiz wordt gepost. De bekende "Ben jij mooi?" quizzen waarvan de uitkomst bijvoorbeeld "Iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier" is, vallen ook onder bovenstaande huisregels en zijn in een foutieve creatievorm geplaatst. Zulke 'quizzen' zijn beter op zijn plaats als blog of topic vanwege de inhoud.
Gevolg na overtreding:
Quizlet behoudt altijd het recht om creaties aan te passen of te verwijderen indien zij dat nodig acht.
Dit wordt gedaan in de vorm van een waarschuwing waarin we vragen om de creatie aan te passen of te verwijderen/inactiveren binnen 48 uren.
Mijn quiz bevat een morele les die maar uit één uitkomst bestaat, maar ik wil de les wel op Quizlet laten staan. Wat moet ik nu doen?
De quiz moet op inactief worden gezet of in zijn geheel worden verwijderd, maar de morele les mag wel in een blog of in een topic worden geplaatst. Je hoeft de teksten dus niet te verwijderen, maar je moet ze wel in de juiste creatievorm omzetten.
Wij hopen dat wij op deze manier de onduidelijkheid rondom de quizzen die een moraal bevatten kunnen verhelpen. Mochten jullie nog vragen hebben die betrekking hebben op de bovenstaande informatie, dan staan wij klaar om deze voor jullie te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
De moderators
[ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 12:55 ]
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."