Ja, ik ga binnenkort op internaat. Een thuissituatie die behoorlijk kut is en familie die behoorlijk ver woont zijn daar de oorzaak van. Maar het probleem is dat ik behoorlijk bang ben om op internaat te gaan. Ik ben allesbehalve een groepsdier, ben nét niet autistisch verklaard en raak snel in paniek als ik bij een grote groep mensen ben. Toch kan het niet anders en gelukkig ken ik wel een meisje met wie ik redelijk goed bevriend ben op internaat, maar toch. Ik krijg de kriebels als ik eraan denk wat er allemaal mis kan lopen in de buurt van een grote groep tieners, waar iedereen iedereen kent, behalve mij. En bovendien werd ik vroeger nogal gepest en ben ik er als de dood voor om een vroegere pester tegen het lijf te lopen, want ik woon in een redelijk kleine stad waar veel geroddeld wordt. Brrr. Gelukkig blijf ik wel op dezelfde school, waar ik wel wat vrienden heb.
Maar nu is mijn vraag aan jullie, zitten jullie op internaat/hebben jullie daar ooit gezeten? Wat is jullie ervaring daarbij? Is op internaat zitten leuk? Zou jij op internaat willen? Is de groepsdruk daar niet te groot? Kunnen jullie mij geruststellen met iets? Alvast bedankt. :'D
[ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 14:19 ]
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it