Oké voor sommige klinkt het stom maar het zit me dwars.
Ik heb sinds bijna drie weken een relatie met R. We kennen elkaar een jaar en nu werd het eindelijk wat. Nu heb ik een keer met hem afgesproken bij hem alleen thuis en dat was gezellig. Ook hebben we redelijk intieme gesprekken gehad over sex. Hij zei dat hij er al klaar voor was en ik zei dat ik een goede relatie wil voor ik er aan begin. Ikzelf ben 17 en hij is 18.
Nu is het probleem niet zo zeer dat hij dwingt. Ja hij laat weten dat ik hem opwind en dat hij open staat voor sex maar hij zegt en vraagt ook steeds naar mijn mening en hij geeft duidelijk aan dat hij niet wilt dat ik iets doe waar ik spijt van krijg. Dit is natuurlijk super lief maar ik ben best onzeker. Ik ben er nog niet aan toe maar ik ben gewoon erg bang dat als ik vaker alleen met hem ben en dan steeds afwijs dat hij niet verder meer wilt.
Nu weet ik dat hij rustig aan doet en zo en dat hij het daarom niet zou uitmaken maar toch pieker ik erover. Het is niet dat ik hem niet vertrouw maar voor mij is alles nog nieuw en zo en aan de ene kant wil ik maar aan de andere kant niet en ben ik bang.
Heeft iemand advies voor me want ik word gek
Change is for weirdos ~ Niall Horan