Ik ken een jongen, N. Ik ken m al 5 jaar, zijn wel echt goede vrienden, bijna beste vrienden. Maar ok. Door de jaren heen hebben we elkaar wel leuk gevonden, nooit wat mee gedaan. Ik had een relatie met een vriend van hem toen hij me leuk vond. Later vond ik hem wel leuk, jaar later ofzo, maar toen deed ik er niks mee.
Nu gaan we sinds kort echt veel meer met elkaar om, hij heeft vakantie, ik werk veel dagdiensten dus ben in de avond vrij.
Maar ok. Nu vind ik hem leuk, gewoon leuk leuk, hij is mijn crush, zoals we dat hier zeggen. Ik deed er niks mee, want ik ben gewoon bang dat onze vriendschap weg gaat en dat wil ik niet.
Nu waren we gisteren weg, met een groepje, hij had me opgehaald in zijn auto en toen haalde we nog wat vrienden op en gingen we naar een recreatiegebied kampvuur maken. Leuk, maar we gingen redelijk vroeg naar huis. Hij bracht eerst die vrienden weg, toen mij. Nja, ok. Kan.
Ik vroeg m mee met mijn honden mee uitlaten, is ie wel al eens eerder mee geweest. No big deal, dacht ik. Na het rondje zou hij weer naar huis gaan, duh.
Ok, rondje gelopen, was leuk, normaal.. Knuffel geven voor ik naar binnen ga, ook normaal. Wat echter niet normaal was, was dat hij me stevig vast bleef houden. Nja, toen zat ik al van 'omg omg omg' Ik ben best preuts, dat komt omdat ik ben aangerand op mijn 9e, plus ik vind het moeilijk me aan iemand te binden. Een relatie aangaan bijvoorbeeld. PLUS, onze vriendschap.
Nja, hij liet me maar niet los en ik merkte wel dat hij me wilde zoenen en ik stond daar maar te stressen, ik schaam me echt dood man, als ik er aan denk kan ik wel bijna janken. Maar dat terzijde..
Uiteindelijk ging ie dus weg, zonder te hebben gezoend en ik voel me rot, want ik denk dat hij me dus ook leuk vind. Drama dit man.
OHJA, plus. Doordat ik zo preuts ben heb ik nog maar 1 keer met iemand gezoend, dat was echt bagger, wss door hebm. Nja, dat bespreek ik dan wel met vriendinnen en die zijn allemaal van 'Doen wat hij doet.' maar ik ben ook onzeker en preuts en onzeker gaan niet goed samen. Straks vind ie dat ik slecht zoen. DAT GING OOK NOG IN ME OM.
Ik ben echt stom. Ik haat mezelf even nu.
Ik ben bang dat ik bevries als we zoenen, doordat ik langere tijd ben aangerand. Al is dat jaren geleden,,
“I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe