Nou, dus ik zit eraan te denken, zoals je op tumblr en twitter wel eens ziet van die Confessions blogs of pagina's.
Die dan anoniem of normaal een confession aka iets opbiechten. En ik zat eraan te denken zou het mogelijk zijn om hier een story over te kunnen beginnen.
De lezers kunnen dan kiezen of ze het er mee eens zijn of niet of ze anoniem of niet hun verhaal ofzo kwijt willen.
- Home
- Forum
- Story problemen
- Confession Story
Confession Story - Story problemen
-
14 juli 2014 - 21:2014 juli 2014 - 21:25
Ik vind het nogal overbodig, eigenlijk. Dat houdt dus in dat ik mijn verhaal toch aan iemand moet sturen in pb, en ik weet nooit zeker wat diegene daarmee gaat doen.
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
14 juli 2014 - 21:26Tigresse schreef:
Ik vind het nogal overbodig, eigenlijk. Dat houdt dus in dat ik mijn verhaal toch aan iemand moet sturen in pb, en ik weet nooit zeker wat diegene daarmee gaat doen.
Daar had ik nog niet aan gedacht, en daarom open ik dit topic misschien mis ik toch een paar punten. Maar bedankt14 juli 2014 - 21:48Vind ik best een leuk idee, want zo kunnen er tips gegeven worden, en zo. ^^
Let the Night embrace you
14 juli 2014 - 21:56Onwijs goed idéé, als diegene die de story maakt maar beloofd om er geen grappen van te maken of het door te vertellen enzo.
Firm believer of all that is magic
14 juli 2014 - 22:03Tigresse schreef:
Ik vind het nogal overbodig, eigenlijk. Dat houdt dus in dat ik mijn verhaal toch aan iemand moet sturen in pb, en ik weet nooit zeker wat diegene daarmee gaat doen.We will not be quiet, Stonewall was a riot!
14 juli 2014 - 22:05Ik weet niet. Het klinkt erg leuk, maar er kan zo op Q misbruik van gemaakt worden. Ik zou zelf niets insturen, maar waarschijnlijk wel gaan volgen. o. i. d
Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!
14 juli 2014 - 22:07Misschien kan je een account maken waar meerdere mensen het wachtwoord van hebben dus dan log je gewoon in en is het 100% prive
"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."
14 juli 2014 - 22:09Promisess schreef:
Misschien kan je een account maken waar meerdere mensen het wachtwoord van hebben dus dan log je gewoon in en is het 100% prive
Dan kunnen meerdere mensen jouw pb lezen en dus weten dat het van jou komt? Dat lijkt me eigenlijk nogal onbetrouwbaar, omdat je nooit weet waar dat wachtwoord gaat belanden."Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
14 juli 2014 - 22:10Promisess schreef:
Misschien kan je een account maken waar meerdere mensen het wachtwoord van hebben dus dan log je gewoon in en is het 100% prive
Dan moet heel Q het wachtwoord hebben. Zodat iedereen zelf het in de story kan plaatsen. (maar dan kan er zomaar misbruik van gemaakt worden en kan er een trol-account ontstaan) Anders is het nog steeds heel erg onlogisch.
Anyways, succes ermee. Maar ik heb geen problemen (alleen dat ik gigantisch vast zit met mijn verhaal) en als ik die had, zou ik ze nog niet op het internet plaatsen.[ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 22:11 ]
Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!
14 juli 2014 - 23:14Ik ben het persoon die weet hoe het is als er dingen worden rondverteld, O.A dat de hele school je naar de tering trapt omdat er naarbuiten komt dat je Lesbisch bent, of dat ze kanker naar je toewensen omdat mensen dingen over je zeggen. Maarja ik kan het natuurlijk wel begrijpen.
15 juli 2014 - 10:45Dat vind ik echt erg, maar als ik jou was zou ik het maken en kijken wie er op afkomt. Ik wil mijn verhaal wel insturen
Firm believer of all that is magic
15 juli 2014 - 10:54Nou ja, Als ik dan iets op zou sturen zou ik dat met mijn tweede account doen, zodat het niet ontdekt zou kunnen worden. Maar ik stuur niet op, ik heb niet echt iets om op te biechten. Al denk ik idd dat het te "onveilig" is.
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…