Ik wist niet zeker waar ik het topic moest plaatsen, dus heb ik hem maar hier neergezet.
Hoi allemaal,
Van het weekend is mijn zusje jarig, en ik wil morgen cadeautjes gaan kopen.
Ze is - net als ik - helemaal gek van het loomen, en ze heeft echt veel verschillende elastiekjes, maar allemaal door elkaar gemengd in een grote doos.
Ik wil daarom voor haar een opbergkastje kopen, zo een die op je bureau kan staan met kleine vakjes erin. Volgens mij zitten er dan ongeveer 4 'laatjes' onder elkaar en twee naast elkaar, dus acht vakjes. Meer of minder mag ook. Ik heb liever niet van die kastjes met grote vakken, omdat het dan ook minder goed gesorteerd kan worden etc.
Ik heb net al de site van de Xenos doorgezocht, en ik ben nu bezig met de site van de Blokker, maar tot nu toe heb ik nog niet gevonden wat ik zocht. Als je snapt wat ik bedoel, en je weet waar het verkrijgbaar is, kun je dan alsjeblieft een reactie plaatsen? Dan kan ik morgen namelijk de cadeautjes kopen en heb ik ze op tijd in huis (ze komt ook morgen terug van kamp, dus ik wil het dan al gekocht hebben)
Alvast bedankt!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly