• Pffft, het is weer van dat. Ik ben iets kwijt, mijn dagboek. Al zoek ik me rot, ik vind het niet. Meestal komt het op een andere plaats boven, maar ik wil het echt nu hebben. Ik haat zoeken, het is zo vervelend! Ik heb op de meest logische plekken gekeken, maar... niks. Teruggaan in gedachten helpt mij niks, ik heb een verschrikkelijk geheugen. Ik kan alleen dingen onthouden die totaal niet nuttig zijn. In ieder geval... heeft iemand tips om iets sneller te vinden?
    (dit is mijn eerste topic)

I've hurt you again. How foolish can one man be?

Mijn moeder zegt altijd tegen mij: Loop terug naar de plek waar je -je spullen voor het laatst hebt gezien. Meestal krijg ik dan een ingeving. :')

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Het helpt weleens om te proberen na te gaan waar je het ding dat je kwijt bent voor het laatst hebt gezien en wat je op dat moment deed. Als dat niet werkt heb ik ook geen idee meer, helaas. Iets kwijt zijn is inderdaad niet leuk, vooral omdat je gewoon wéét dat het nog ergens moet zijn. Heel frustrerend. D:
    Succes met zoeken!

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Tigresse schreef:
    Mijn moeder zegt altijd tegen mij: Loop terug naar de plek waar je -je spullen voor het laatst hebt gezien. Meestal krijg ik dan een ingeving. :')

Dat helpt bij mij echt totaal niet. Dank denk ik echt van: Maar ik weet niet meer waar ik een paar seconden geleden was. (krul)
    Want in de situaties dat ik iets kwijt ben, vergeet ik ook waar ik ben geweest ermee.

Ik ben ook vaak m'n bril kwijt terwijl ik hem op heb. Of mijn mobiele telefoon, die ik dan vast heb of sleutels die ik dan in mijn broekzak heb. (":

Als ik iets kwijt ben, kom ik het altijd pas veel later weer tegen, terwijl ik er dan al niet meer op zoek naar ben.

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

Ik hou n dagboekop mn mobiel bij.als die kwijt is stres ik zo erg dat andere om me heen me zo irietant vinden(ik ga dan zeuren en ijsberen) dat ze het voor me zoeken .moet je ook is proberen!(lol)xD