Omdat veel mensen op Quizlet in de leeftijd zijn dat ze juist uit de kast komen of zijn gekomen of nog twijfelen aan hun seksualiteit, dacht ik dat het misschien fijn is voor deze mensen om een algemeen topic te openen waar ze met hun vragen, problemen of juist tips of verhalen terecht kunnen.
*Dit is géén "wat is jouw seksualiteit?"-topic. Als je hier uit de kast wilt komen, is dit prima. Het is wel handig bij sommige problemen erbij te zetten welke seksualiteit je hebt, maar het is niet de bedoeling dat er allemaal reacties gaan komen met "ik ben bi" "leuk, ik ben homo" etc.
*Voor velen is dit een gevoelig onderwerp, daarom blijft alles binnen dit topic. Alleen als iemand aangeeft er geen problemen mee te hebben, mag diegene er buiten dit topic mee "geconfronteerd" worden.
Ik hoop dat er begrip is voor deze twee afspraken, het is en blijft voor velen een gevoelig ondewerp.
Zie ook; coc.nl
LGBT wikipedia
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt