• Mensen Ik voel me de laatste tijd niet goed in me fel. verwegen een probleem die al gebeurd is. Hebben jullie misschien tips om weer vrolijk te voelen?

    Graag een reactie plaatsen als je tips voor me heb.


    nobody say it was easy

    Kijk een grappige film, ga een lange wandeling maken, maak een lekkere maaltijd klaar.
    Als je je echt niet goed voelt zou ik even vragen of één van je ouders met je wil praten of op een andere manier wil helpen.
    Sterkte!

    Doe dingen die je leuk vindt of je aan het lachen maken. Vraag vrienden/vriendinnen om je op te vrolijken, praat met iemand waarom je je niet goed voelt als je daar de behoefte aan hebt of zoals Eichen zegt, je kan ook met je ouders praten of zo.


    16 - 09 - '17

    Afleiiding werkt voor mezelf het beste.
    Spreek met vrienden/vriendinnen af om eens lekker los te gaan, zelfs als je er eigenlijk geen zin in hebt, heb je wel wat afleiding en voel je jezelf achteraf toch beter.
    Probeer ook zoveel mogelijk mensen te mijden die een negatieve invloed op je hebben en ga die dingen doen die je zo graag doet.
    Verder één tip: stap uit je comfort zone.

    Na een ernstige break up met mijn ex (na 4jaar verkeren en 2 jaar samenwonen) was ik echt helemaal kapot.
    Ik ben toen echt random dingen gaan doen die ik normaal zo niet zou doen. Alleen naar dat feestje gaan waar je vriendinnen niet heen willen, afspreken met random vreemdelingen die je aanspreken, nieuwe mensen leren kennen, gaan fitnessen (goed, dat heb ik maar 4 keer volgehouden, maar het was toch fijn)

    Veel sterkte allesinds!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Just Dance spelen, muziek luisteren, lol hebben met vrienden, die dingen maken mij altijd vrolijk :D


    May StarClan light your path.