Hallo iedereen,
In mijn vorige topic vertelde ik jullie over dat het niet zo goed ging met me. Nu gaat het zelfs nog slechter met me. Ik zit zo ontzettend slecht in m'n vel dat ik niet kan stoppen met huilen. Hierbij verontschuldig ik me ook vast voor eventuele typfouten die in de tekst staan, want daar let ik toch aanzienlijk minder op als ik me rot voel. Ik ga helemaal kapot aan mijn gedachten waarin ik er over nadenk om mezelf van kant te maken. Ik ben het eigenlijk helemaal zat. Ik weet simpelweg niet meer waar ik het heb en er is gewoon fucking in de buurt die mij snapt.
Er is niemand waar ik naartoe kan gaan om bij uit te huilen. M'n beste 'vriendin' is alleen nog maar in Zwolle en gaat alleen maar om met een ander meisje. Dat andere meisje heeft mij een soort van vervangen. Mijn ouders snappen niets van mijn situatie, ze zeggen dat ze niet meer weten hoe ze me moeten helpen en daar word ik alleen nog maar moedelozer van. Ik word langzaamaan krankzinnig. Gisteren had ik een gigantische terugval waarin ik in m'n hoofd een plan had bedacht om mezelf in ieder geval erg ver heen te krijgen. Ik zou, als er niemand thuis was, een mes pakken en mijn polsen doorsnijden. Dat kon toen niet, want er was uiteindelijk toch iemand thuis.
Nu ging het vanavond helemaal fout. Mijn moeder is nogal boos dat ik een jongen leuk vind, terwijl die jongen alles voor mij betekent. Ik hou van die jongen en hij is een van de weinigen die mij wél snapt. Nu kreeg ik vanavond ruzie met mijn moeder net op het moment dat hij opgehaald moest worden, zodat we niet meer normaal konden skypen. Dat skypen is iets waar ik me altijd op verheug, omdat die jongen me altijd op weet te vrolijken. Ik weet simpelweg niet meer wat ik moet. Ik durf niks meer met mijn ouders te bespreken, bij alles wat ik zeg worden ze boos.
Ik wil zo ontzettend graag het huis uit. Maar ondanks dat ik 18 ben, proberen ze me nog steeds onder de duim te houden. Nu ga ik zo kapot aan dat ik het eerste beste voorwerp dat ik kon vinden, een nagelschaartje, heb gebruikt in een poging mijn arm open te snijden. Ik voel me zo verschrikkelijk slecht. Ik baal er aan een kant van dat het me niet gelukt is en aan de andere kant vind ik het erg want ik had die beste vriend een belofte gedaan mezelf niet te pijnigen.
Kan iemand me alsjeblieft even heel hard slaan? Dat is het enige wat ik nu verdiend heb.
Update:
Vrijdag was echt een groot drama. Ik was ontzettend verdrietig en begon me weer suïcidaal te voelen. Toen heb ik dus maar een brief geschreven aan mijn ouders. Mijn vriend was er toen om me te steunen, hij belde me en toen kwam m'n moeder net m'n kamer binnen lopen. Ze kon precies horen dat hij 'ik hou van je' tegen me zei en kwam er daardoor achter dat we een relatie hadden. Ze werd super boos en toen hebben we bijna een slaande ruzie gehad. Daarna ben ik weggelopen van huis en heb ik de bus naar Zwolle gepakt. Mijn vriend was daar ook met z'n moeder om me op te vangen. Toen heb ik mijn moeder gebeld en die kwam me weer ophalen, helemaal boos en verdrietig echt alles. Thuis heb ik een hele preek van m'n ouders gehad, maar m'n vriend mocht de volgende dag wel langskomen en toen hebben we een hele gezellige dag gehad samen.
[ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 20:25 ]
26 - 02 - '16