• Hey hey lieve Q'ers,

    Ik ben nog steeds opzoek naar goede feestmuziek die jong en oud van hun stoel kan krijgen.
    Uiteraard heb ik de grootste klassiekers al zoals de Macarena, In Zaire, Ketchup song, Sertaki,Les lacs du connemara, Hucklebuck...
    De French cancan heb ik er ook bij gezet omdat het me wel grappig leek.
    Dus nu je weet in wat voor genre ik zit, vroeg ik me af of je er nog kende die wel geschikt zijn voor mee in mijn lijst te zetten.
    Het mogen uiteraard ook slows zijn, als het maar niet te veel is.
    De mensen willen uiteraard dansen, zeker als ze geen partner hebben. ^^

    Ik heb nu al een hele lijst en heb muziek om net geen 9 uur me te vullen, maar ik wil ook wat reserve hebben aangezien ik niet weet hoe lang het feest gaat duren.
    Alvast bedankt. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De cancan is leuk om te doen :Y)

    Ik heb geen idee helaas, vooral omdat er ouderen bij zijn en ik dan niet denk dat ze 'wiggle' of 'talk dirty' wilt horen :')


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    De cancan is leuk om te doen :Y)

    Ik heb geen idee helaas, vooral omdat er ouderen bij zijn en ik dan niet denk dat ze 'wiggle' of 'talk dirty' wilt horen :')

    Haha, lol. :'D
    Ik weet niet zeker of ze dat waarderen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lagertha schreef:
    (...)
    Haha, lol. :'D
    Ik weet niet zeker of ze dat waarderen.


    Wauw, goed Nederlands van mij.
    Maar ik bedacht me er net eentje U can't touch this? Dunno of je die al hebt en of hij dansbaar is.
    Hij is gewoon leuk :Y)


    wat was dit ookalweer

    ik heb geen idee. dit zijn een paar nummers die ze bij ons altijd draaien als iedereen kacheltje is en waar iedereen dan op los gaat. maar echt serieus zijn ze niet. ;x

    -Grease
    -Kom pak je lasso maar
    -balada
    - nummers van The Baseballs
    -Barbie girl
    -Caramelldans
    -STARLA Baila! Baila! Baila!
    -nog 3 minuten voordat ik stop


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    ik heb geen idee. dit zijn een paar nummers die ze bij ons altijd draaien als iedereen kacheltje is en waar iedereen dan op los gaat. maar echt serieus zijn ze niet. ;x

    -Grease
    -Kom pak je lasso maar
    -balada
    - nummers van The Baseballs
    -Barbie girl
    -Caramelldans
    -STARLA Baila! Baila! Baila!
    -nog 3 minuten voordat ik stop

    Serieus moet het niet zijn. (:
    Ik heb ook de kabouterdans en veel liedjes van katastroof.
    Allesbehalve serieus dus.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vamos a la playa!
    No limit
    Gewoon het foute uur van Qmusic luisteren, en vooral veel 90's hits erin proppen. (zoals 2unlimited, 2 brothers on the 4th floor)


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat nummer van de Gebroeders Ko, waterscooter? Bij een spelweek hier wordt die altijd gedraaid en iedereen danst altijd mee.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Misschien iets van Chipz of The Vengaboys?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    De vogeltjesdans


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    http://top40.about.com/od/top10lists/tp/top-100-party-songs.02.htm


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ehm hier kom ik later op terug, ik moet mijn vaders itunes gaan raadplegen voor dit soort zaken, hij heeft een harde schijf vol met zulke platen en vergeet zeker YMCA niet c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het vliegerlied. :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cotton eye joe ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De lambada (cat)


    Happy Birthday my Potter!