• nou ik zal het uitleggen;
    ik zei laatst dat ik een Wii of een xBOX wou, en mijn ouders vonden dat ook wel een leuk ideetje, nu hebben ze een xBOX bestelt via internet bij een winkel, en die is dat voor MIJN BROER! omdat hij a.S vrijdag jarig is >,< man weetje hoe vet oneerlijk! ik was de gene die zo'n ding wou, ík stelde voor om hem te kopen!? man, het gaat hem toch vervelen en ik mag er dan gwn nooit op!!
    Grr ik ben nu egt gwn pissed!


    when words fail, music speaks.

    Arme Bo :'(
    Kill je broer en neem sn Xbox in beslag ^^ :Y)


    Crack a bottle

    Gehehe :}
    maar.. me moeder zei, toen ik zei dat ik dat oneerlijk vond, dat ik ook wel een voor mijn verjaardag kon krijgen maar dan hebben we 2van die dingen >,< slaat ook niet aan toch? en ik wil iets anders voor me B-day ^^


    when words fail, music speaks.

    dat suckt ja
    maar nu kun je voor jouw B-day een wii vragen,,kun je op beide spelen;)


    Why don't you break my heart

    neem je broer zijn Xbox & vraag voor je verjaardag een Wii (A)


    Listen to what we're not saying..

    Dat heb ik dus ook he x3

    Mijn zus en ik maakten vroeger altijd ruzie om de computer, en toen vroeg alleen ík om een laptop voor mijn verjaardag. Wie krijg er óók een? Mijn zus -_- Zij vroeg er nieteens om O.o En toen maakten mijn zus en ik ruzie omdat internet het steeds bij 1 iemand deed.. =S Dus nu hebben we een nieuwe modem ofzo x'D En nu lopen mijn ouders te zeiken dat ze te weinig geld hebben, dusja dan denk ik van jaa ik was degene die om een laptop vroeg, mijn zus niet x3

    En ook met een mobiel. Ik zeurde al heel lang om een Samsung (zwart - uitschuifbaar) en mijn moeder krijgt een splinternieuwe samsung (zwart, en uitschuifbaar) Ik zei van ooh die wil ik! Wie krijg hem, mijn zus -_- Waarom? Omdat haar mobiel zogenaamd kapot is O.o Mjaa gelukkig heb ik die mobiel nu =D


    a figment of your imagination

    like; Ash zegt killen die broer van je
    of je spreekt een smet je ouders ove rhoe dom en wat een geldverspilling het is om voor jou OOK een xBOX te kopen als jullie al 1 hebben