• Goedenavond allen,

    De afgelopen weken heb ik hard gewerkt om vier aapjes in outfit te haken. Voor wie? Voor mij en drie beste vriendinnen. Wij noemen onszelf 'Beautiful Four', positief toch?
    Zaterdag waren ze af, net voordat ik weg moest voor een leuk uitje met de meiden.



    Ik ben er zo trots op! De kok is voor mezelf dus die heb ik weer mee naar huis genomen en heeft nu een mooi plekje in mijn kamer.

    Mijn vriendinnen waren er gelukkig heel erg blij mee. Bij aankomst vroegen ze allemaal wat er in mijn o zo grote tas zat. Bij de eerste vriendin antwoordde ik 'Dat is geheim', bij de tweede 'Niks' en bij de derde 'Er zit lucht in'. Tijdens het avond eten in de Mac Donalds heb ik de aapjes cadeau gedaan.



    Dat wilde ik even mededelen :Y).

    Awh! Dat is zo leuk! Knap dat je dat kan maken (:


    26 - 02 - '16

    Ze zijn nog steeds awesome ^^
    Ik wil ook een kok :Y)

    Oeh, awesome! :3
    Ze zijn schattig :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ah, wat leuk! c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ahhh, ze zijn af! Wat zijn ze leuk geworden. Vooral die piraat is geweldig, haha. En dat varkentje, aw. Het ziet er weer geweldig uit, Emma. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aw, die zijn echt heel mooi en leuk! Super tof van je dat je ze hebt gegeven aan je vriendinnen. ^^
    Hoe groot zijn ze eigenlijk? Gezien er staat dat je een grote tas bij je had. :')

    Aaawh, die zijn leuk. ^^


    •*• Lululu •*•

    Awh, wat leuk! Vooral die piraat :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ze zijn echt leuk geworden Em ^^!
    Ik vind nog steeds de piraat het leukst haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wat leuk en creatief van je! Fijn dat je vriendinnen er ook zo blij mee waren. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ze zien er echt geweldig uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hanaemi schreef:
    Aw, die zijn echt heel mooi en leuk! Super tof van je dat je ze hebt gegeven aan je vriendinnen. ^^
    Hoe groot zijn ze eigenlijk? Gezien er staat dat je een grote tas bij je had. :')

    Misschien kan je het wel een beetje zien op de tweede foto, in vergelijking tot onze gezichten?
    Ik denk dat ze zittend zoals op de bovenste foto 15 a 20 cm lang zijn - dus lijf en hoofd (zonder koksmuts x)

    Wauw, die zijn onwijs leuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, die zijn cute!


    16 - 09 - '17

    Dankjullie allemaal voor jullie leuke reacties!!

    Mijn vriendin die de piraat heeft gekregen vind het leuk dat jullie zeggen dat die het leukste is x'D