• Goed, ik was dus gisteren naar Star Wars: Attack of the Clones (wegens ferme weigering naar "The Revenge of the Sith" te kijken. Ik had geen nood aan een bleitfilm. Er komen al tranen in mijn ogen als ik eraan denk) aan 't kijken en opeens kreeg ik een idee voor een verhaal dat ik in principe niet van plan ben direct op Q te zetten. Maar goed, zoals ik dus zei: Mijn titelkunsten zijn niet van jedatte, dus vraag ik jullie om hulp.

    PLOT:

    De geschiedenis staat op het punt zich te herhalen
    Aeris, een jonge Padawan en leerling van Luke Skywalker, heeft de voorspelling op haar schouders liggen machtiger te worden dan haar meester. Hier heeft ze zich nooit zorgen over gemaakt, overtuigd van haar goedheid en haar trouw aan de Jedi.
    Echter, op het moment dat ze haar eerste opdracht krijgt, beseft ze dat ze enkel zo'n goed mens was door haar meester en beseft ze ook dat ze meer wil kunnen dan ze kan. Ze is bang dat ze tekort zal doen, dat ze niet goed genoeg zal zijn, en vooral om de voorspelling van Yoda, jaren terug.
    “Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.” Zo wilt ze niet worden, maar de keuze is slechts deels aan haar. Zal de Dark Side haar meesleuren, zoals ze met Anakin gedaan hebben, of zal ze dit lang genoeg kunnen uitstellen tot er hulp komt?


    Het is overigens niet de bedoeling dat het exact hetzelfde verhaal wordt als één van de Star Wars films, want als er één ding is waar Mega Mindy ik niet tegen kan, is het dat wel, haha.
    Ik prefereer ook korte titels zonder PV, geen zinnen dus, in het Nederlands.
    En ik weet dat deze vraag eigenlijk in een ander subforum hoort, maar ik heb geen zin twee topics aan te maken, dus weet iemand een goed, niet te bekende faceclaim voor Aeris?

    Alvast bedankt ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Niet allemaal tegelijk, hoor! ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 18:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aha, ik ben voor je aan het nadenken. Mijn titelkunsten zijn het verre van goed. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Aha, ik ben voor je aan het nadenken. Mijn titelkunsten zijn het verre van goed. :'D


    Ah, bedankt! (:
    Ach, alles beter dan mijn titelkunsten. Ik bak er niets van :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal even nadenken over een titel!
    En wat betreft de faceclaim, ik heb totaal geen verstand van Star Wars dus heb je nog bepaalde eisen?

    Pedrad schreef:
    Ik zal even nadenken over een titel!
    En wat betreft de faceclaim, ik heb totaal geen verstand van Star Wars dus heb je nog bepaalde eisen?


    Jij ook bedankt ^^
    En neh, zolang je haar maar kunt zien vechten en ze niet té bekend is (voor pubers, dan) en niet té knap is, want zo'n mensen zie ik niet vechten, haha. ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 18:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien is ze net iets te bekend, maar Leven Rambin (oftewel Clarisse in Percy Jackson en Glimmer in The Hunger Games) is misschien wel goed?




    Ik kon niet echt hele mooie foto's vinden, maar misschien vind je die zelf.

    Pedrad schreef:
    Misschien is ze net iets te bekend, maar Leven Rambin (oftewel Clarisse in Percy Jackson en Glimmer in The Hunger Games) is misschien wel goed?




    Ik kon niet echt hele mooie foto's vinden, maar misschien vind je die zelf.


    Bedankt ^^
    Ik ben nu aan het twijfelen tussen haar en Juno Temple, haha, aangezien ik weiger Natalie Portman te gebruiken, gezien die al meedoet in de films :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het spijt me dat ik het bump, maar ik heb er de hele voormiddag over zitten nadenken en ik heb nog steeds geen deftige titel buiten "Fa(i)t(h)(e)", maar ik prefereer toch Nederlandse titels, ugh. Alsjeblieft, mensen?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 14:34 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried